Skip to content

איחוד ישיר ביטוח דירה

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

ביטוח דירה באיחוד ישיר

מכיוון שלרוב הנכס היקר ביותר שיש לאדם או למשפחה הוא הבית שבו הם גרים, אם הוא בבעלותם, חשוב לרכוש ביטוח דירה, אשר יבטיח את כיסוים של נזקים שעלולים להיגרם מבעיות שונות. ביטוח דירה מתחלק לשני גורמים- ביטוח מבנה לדירה, ו ביטוח תכולה לדירה. הפוליסה הבסיסית והרגילה היא פוליסה של ביטוח מבנה לדירה, ואליו ניתן להוסיף ביטוח תכולה. כמו כן, אם אין לכם בית או דירה שנמצאים בבעלותכם, אך אתם מתגוררים בדירה או בית שכורים, ניתן ורצוי לרכוש ביטוח תכולה לדירה. את הביטוחים רוכשים מאחת מחברות הביטוח שנמצאות בשוק, וביניהן ניתן למצוא את איחוד ישיר המציעה פוליסות לביטוח דירה.

מהו הייחוד של איחוד ישיר ביטוח דירה? איחוד ישיר היא חברה שנמצאת בבעלותה של חברת מגדל- שהיא אחת החברות הותיקות והאמינות שבשוק, ועוסקת במגוון של מוצרי ביטוח, פיננסיים ופנסיה. חברת איחוד ישיר הוקמה בשנת 2000, והיא מתמחה במכירה של ביטוחים ישירים- ובין אלה ניתן למצוא ביטוחי רכב, ביטוח דירה, ביטוח משכנתה ועוד. ייחודה של איחוד ישיר ביטוח דירה, הוא שהיא מוכרת את כל אותם ביטוחים דרך נציגים טלפוניים, ולא נציגים שעובדים בצורה פרונטאלית.

דרך המכירה של איחוד ישיר ביטוח דירה, שהיא מכירה טלפונית, מוביל לכך שהחברה יכולה להציע את פוליסות הביטוח שלה במחירים יחסית נמוכים, ועדיין לשמור על רמת שירות גבוהה ושירות אישי ומקצועי. הסוכנים שעובדים באיחוד ישיר ביטוח דירה הם סוכני ביטוח לכל דבר, שעברו הכשרה ויש להם את הידע והניסיון הדרושים לתפקיד. החברה הפכה לפופולארית וכיום איחוד ישיר ביטוח דירה מטפלים בלקוחות רבים, ומאפשרים להם קבלת שירות איכותי ומחיר תחרותי.

לחברת מגדל, ולחברת איחוד ישיר, יש כוונה ורצון לתת שירות אישי ואיכותי ככל האפשר, ולכן הסוכנים שלה מונחים לתת ללקוחות ליווי אישי, מענה מהיר לשאלותיהם וכמובן שירות יעיל ומקצועי כשמגיעות תביעות לכיסוי נזקים. מכיוון שהחברה עובדת באמצעות מוקד  טלפוני, ניתן לקבל מענה בכל זמן, ולקבל שירות מהר ככל האפשר, וסמוך להופעת הבעיה.

לקוחות איחוד ישיר ביטוח דירה נהנים מיתרונות רבים שיש לחברה על פני חברות ביטוח אחרות- מחיר ישיר ותחרותי- הוזלת העלויות על ידי שימוש בסוכנים טלפוניים ונציגים טלפונים גורם לכך שמחירי פוליסות הביטוח יהיו נמוכים יותר משל חברות ביטוח אחרות. החברה גדולה ופופולארית, ולכן לנציגיה של ניסיון עשיר ועבודה יום יומית מול שטף של לקוחות שמבקשים הצעות מחיר, תובעים את חברת הביטוח ועוד אלמנטים שונים שקשורים בפעילות השגרתית. כך הם צוברים ניסיון וידע רב.

איחוד ישיר היא חברה שאמנם נמצאת בשוק רק כ-11 שנים, אך היא נשענת על חברת האם שלה- חברת מגדל, שהיא חברה מובילה ומקצועית, שנחשבת לאחת מחברת הביטוח הגדולות והמקצועיות בשוק, ויחד עם זאת היא פועלת בצורה נפרדת לגמרי וחברת ביטוח משלה, ולכן יש להם את היכולת לעבוד כרצונה, ובהתאם להנחיות מנהליה. החברה נחשבת כיום לחברה צומחת ואיכותית שמציעה שירותי ביטוח טובים ומקצועיים.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0