Skip to content

בדיקת כפל ביטוחים 2021

בדיקת כפל ביטוחים וסדר בתיק הביטוח שיחסוך לכם כסף רב

בדיקה אובייקטיבית של מומחים, עם התחייבות להוזלה של תיק הביטוח עד 56%

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון מלא של:

רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון
משרד האוצר
מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

נציג מקצועי של הר הביטוח

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

מדוע כדאי לבצע בדיקת כפל ביטוחים?

דמיינו לעצמכם מצב שבו יש לכם בארון הבגדים שלכם לא חולצה אחת אדומה אלא שתיים שנראות בדיוק אותו הדבר. שתי מלחיות בארון התבלינים, שתי טלוויזיות בסלון, שני ארונות של משקאות, שני שולחנות עבודה בחדר העבודה שלכם בבית, שני ספרים שהם אותו הדבר בשידת הספרים ועוד. מדובר כאן על מצב מיותר לגמרי, לא? במקום להחזיק בשני חפצים שהם בדיוק אותו הדבר, הייתם יכולים לחסוך את הכסף ולהנות רק מאחד מהם, שגם ככה אתם משתמשים רק בו. אותו הדבר עובד גם בעולם הביטוח. חלק מאיתנו מחזיקים ביותר מפוליסת ביטוח אחת עבור אותם תחומי הכיסוי, ובמאמר הקרוב נבין איך מבצעים בדיקת כפל ביטוחים שתמנע מכם את המצב הזה.

הר הביטוח - תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח דירה

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

ברוכים הבאים אל עולם הביטוחים

כל אחד מאיתנו מחזיק לפחות בכמה סוגי ביטוחים שונים שמבטיחים שהוא מכוסה במקרה הצורך. ביטוחים כמו ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח נסיעה לחוץ לארץ ועוד הם רק חלק מסוגי הביטוחים שיכולים לגרום לנו לחיות קצת יותר בשקט ובשלווה, בידיעה שאם חס וחלילה משהו קורה לנו – אנחנו נוכל לקבל פיצויים כספיים בגין ההוצאות שנלוות למקרה שקרה.

אולם חלק מאיתנו לא מודעים שתוך כדי קריאה של השורות של המאמר הזה, הם משלמים עבור יותר מפוליסת ביטוח אחת עבור אותם תחומי הכיסוי. מה זאת אומרת? לדוגמה – יש אנשים שקיים עבורם ביטוח רכב אצל שתי חברות ביטוח שונות, ומדובר כאן על מצב ממש לא רצוי.

אם אני מבוטח אצל שתי חברות ביטוח זה אמור להיות יותר טוב, לא?

אז זהו, שממש לא. בזמן שתצטרכו להפעיל את הביטוח ולקבל פיצויים, תוכלו להפעיל רק אחד מתוך הביטוחים שקיימים עבורכם, ולכן אין כל חשיבות לקיום של שתי פוליסות ביטוח אצל שתי חברות ביטוח שונות. אם אנחנו מחדשים לכם – אז טוב שהגעתם!

איך קורה מצב של כפל ביטוחים?

מצב של כפל ביטוחים יכול להתרחש מאוד בקלות. כל אחד מאיתנו עסוק בשגרת החיים שלו, ולכן כשאנחנו מקבלים טלפון באמצע היום מסוכן ביטוח שרוצה להציע לנו הצעה חד פעמית עבור פוליסת ביטוח כזו או אחרת – הדבר נשמע לנו כמו הזדמנות שאסור לנו לפספס. אנחנו שומעים את הפרטים, זה נשמע לנו טוב, אנחנו סוגרים איתו את העניין והופ – אנחנו מבוטחים חדשים בפוליסת ביטוח חדשה. מה הבעיה? שלפעמים כבר קיימת עבורנו פוליסת ביטוח, שפשוט שכחנו מקיומה, והנה לנו כפל ביטוחים כמו שכתוב בספרים.

בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת כפל ביטוחים היא אחד הדברים החשובים ביותר לביצוע על ידכם. בראש ובראשונה חשוב להגיד שהיום כפל ביטוחים הוא כבר לא רק לא רצוי אלא כלל לא חוקי, ואסור לסוכן ביטוח להתקשר אליכם ולצרף אתכם לפוליסת ביטוח מסויימת אם קיימת עבורכם כבר פוליסת ביטוח דומה אצל חברת ביטוח אחרת. הוא בהחלט יכול להתקשר ולהציע לכם את פרטי ותנאי הפוליסה שלו, אולם כדי לצרף אתכם תהיו חייבים לבטל קודם לכן את פוליסת הביטוח הקיימת.

בכל מקרה, עד לפני כמה שנים העניין הזה לא היה לא חוקי, והאחריות על ההצטרפות אל פוליסת הביטוח החדשה במקביל לפוליסת הביטוח הקיימת היתה רק עליכם. הצטרפתם אל אותו סוכן ביטוח נחמד שהתקשר? זאת הבעיה לחלוטין שלכם. עכשיו אתם מוציאים כספים כפולים עבור אותם סוגי ביטוח, וחבל. פה בדיוק נכנסת בדיקת כפל ביטוחים.

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם 6.5 מיליון
מקרים פוטנציאלים של כפל ביטוחי

מיזם הר הביטוח – בדיקת כפל ביטוחים אמינה

היות ונושא הביטוחים הפך למאוד ברור בשנים האחרונות עם חוקים ברורים של מה מותר ומה אסור, מיזם הר הביטוח של רשות שוק ההון ומשרד האוצר נוצר כדי להבטיח שאתם עוקבים אחרי הנושא הזה. מיזם הר הביטוח מציע בדיקת כפל ביטוחים פשוטה, קלה ואמינה, שבסופה תוכלו לקבל את התמונה המלאה כלפי עולם הביטוח שבו אתם לוקחים חלק.

איך זה עובד?

בדיקת כפל ביטוחים של מיזם הר הביטוח עובדת בצורה מאוד פשוטה. אתם מזינים כמה פרטים אישיים באתר, ולאחר מספר שניות בודדות אתם מקבלים דו"ח מפורט המכיל פרטים כמו שם חברת הביטוח שבה אתם מבוטחים, איזו פוליסת ביטוח קיימת עבורכם אצל כל חברת ביטוח ועוד.

כאשר כל המידע מונח בפניכם בצורה מסודרת, תוכלו לגלות האם קיים עבורכם ביטוח רכב אצל יותר מחברת ביטוח אחת, ובבדיקה קצרה על מה מכילה כל פוליסה וכמה אתם משלמים עבורה, תוכלו לבטל את אחת מפוליסות הביטוח האלו ולחסוך מאות שקלים בשנה.

בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת כפל ביטוחים

וואו, איזה בזבוז אדיר של כסף

בהחלט כן. אנשים רבים אפילו לא מודעים בהכרח לכמה כסף ניתן לחסוך על ידי ביצוע של בדיקת כפל ביטוחים, ולכן מוצאים את עצמם מתהלכים בעולם כשכסף גדול נופל להם מהכיסים. בדיקת כפל ביטוחים על ידי המיזם של הר הביטוח היא הדרך שלכם להחזיר את אותו הכסף למקום שלו – הכיס שלכם.

איך אני יודע את איזו פוליסת ביטוח להשאיר ואת איזו פוליסת ביטוח לבטל?

בדיקת כפל ביטוחים תציג בפניכם את כל הפרטים החשובים לקבלת ההחלטה של את איזו פוליסת ביטוח להשאיר ואת איזו מהן לבטל. בסופו של דבר המטרה שלכם היא לקבל פוליסת ביטוח שנותנת לכם כמה שיותר עבור תשלום כמה שיותר נמוך, והשילוב בין שניהם הוא שיחליט איזו מפוליסת הביטוח כדאי להשאיר ואת איזו לבטל.

בדיקת כפל ביטוחים של הר הביטוח תאפשר לכם לצפות בכל תנאי הפוליסה במעבר אל אתר האינטרנט של חברת הביטוח, ולכן כל הפרטים שאתם זקוקים להם על מנת לקבל החלטה נמצאים במקום אחד מרוכז, מסודר ונוח.

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם עד 15 מיליארד שקלים המוגדרים ככספים וביטוחים אבודים

בדיקת כפל ביטוחים – זה עולה כסף?

מיזם הר הביטוח בא במטרה לעשות לכם את החיים פשוטים יותר. מדובר כאן על מיזם ממשלתי שבא לטובת האזרחים, ולכן בדיקת כפל ביטוחים אינה עולה אף לא שקל אחד. הבדיקה היא חינמית לחלוטין ותאפשר לכם להתנהל בה במגוון ערוצים – גם בדיקת כפל ביטוחים עבורכם, גם מידע ביטוחי עבור קרובי משפחה שהלכו לעולמם, גם מחשבונים עבור פוליסות שונות, גם עמוד מרוכז של שאלות נפוצות ותשובות עליהן ובשורה התחתונה כל מה שאתם זקוקים לו על מנת להתנהל בצורה מסודרת בעולם הביטוחי. יותר טוב מזה?

האם יש חברת ביטוח אחת שמומלצת יותר על פני חברת ביטוח אחרת?

באופן כללי בדיקת כפל ביטוחים תביא אתכם לצומת דרכים של קבלת החלטות, ובה תתחילו לשאול את עצמכם שאלות כמו "איפה עדיף לי להישאר". לצערנו לא ניתן להצביע על חברת ביטוח מסויימת שמציעה פוליסות ביטוח משתלמות יותר, היות וכל אחת מהן עובדת בערוצים אחרים ומציעה פוליסות שונות בתחומים השונים ובהתאם גם המחירים שלה אחרים.

מה שכן, חשוב להבין שברגע שאתם עושים פוליסת ביטוח אצל חברת ביטוח מסויימת, אין שום מחויבות להמשיך ולעשות אצלה גם את יתר פוליסות הביטוח שלכם. תוכלו, למשל, לעשות ביטוח דירה אצל חברת הראל, ביטוח בריאות אצל חברת מנורה מבטחים וביטוח רכב אצל הפניקס. הכל תלוי במה מציעים לכם איפה, וכך ניתן יהיה לבחור בחכמה. בהצלחה!

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0