Skip to content

ביטוח דירה השוואת מחירים

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון מלא של:

רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון
משרד האוצר
מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

נציג מקצועי של הר הביטוח

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

% 0
פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
% 0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול

מה זה בעצם ביטוח דירה

ביטוח דירה הוא ביטוח רשות, ואין חובה לרכוש אותו. בניגוד, למשל, לביטוח חובה לרכב, שהוא חובה ואדם שנוהג ברכב ללא ביטוח חובה עובר על החוק, אם לא יהיה לך ביטוח על הדירה, לכאורה לא נגרם שום נזק. זאת כאמור, מלבד הנזק האפשרי שיכול להיגרם ממספר גדול של סיבות, החל מפריצה ועד לאסון טבע. אלו ואחרים, יכולים לגרום לנזקים קשים לדירה ולתכולתה, וביטוח דירה יכול לעזור מאוד במצבים כאלו. לפני שרוכשים ביטוח דירה, מומלץ לבצע השוואת מחירי ביטוח דירה בין חברות הביטוח השונות. לראות מה הן מציעות ומהו מחיר הפוליסה שלהן.

הר הביטוח - תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח דירה

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

ביטוח דירה – מידע מקיף

כאשר מדברים על ביטוח דירה, מתכוונים לשני דברים עיקריים- ביטוח המבנה, וביטוח התכולה. ביטוח המבנה הוא ביטוח שמטרתו לכסות את עלות תיקונים של נזקים שנגרמו למבנה הפיזי של הדירה או הבית. ביטוח כזה כולל- נזקי שריפה, נזקי פריצה, נזקי צנרת ועוד. כמו כן, הביטוח יכול לכלול סעיף שהופך את הביטוח לביטוח צד ג'- המכסה פגיעות שנגרמו לאדם בזמן שהיה בשטח הבית או הדירה. החלק השני הוא ביטוח תכולה. ביטוח תכולת דירה מכסה נזקים שנגרמים לרכוש- למה שנמצא בתוך המבנה. הביטוח מכסה נזק שריפות, פריצות וגניבות, נזקי מים ועוד.

השוואת ביטוח דירה יכול להיות חשוב מאוד, כיוון שישנן פוליסות שונות ומגוונות בשוק, וכל אחת שונה מעט מרעותה ומציעה סוג כיסוי שונה. אם ברשותכם נכס יוצא דופן, או רכוש מיוחד בתוך הבית, כדאי שתבצעו השוואת ביטוח דירה לפני שתרכשו את הביטוח, ותהיו בטוחים שקיבלתם ביטוח שמתאים לכם בצורה ספציפית. השוואת מחירים במקרה הזה היא חשובה ביותר, כיוון שביטוח דירה הוא משהו שלא נוהגים להחליף בכל שנה, ולרוב נשארים עם אותה חברת ביטוח לאורך זמן.

באתרי אינטרנט רבים, תוכלו לקבל מידע על ביטוח דירה השוואת מחירים, ולמצוא את סוכנות הביטוח שתתאים לכם. תתבקשו לתת כמה פרטים, ולרוב נציג שירות יחזור אליכם עם הצעת מחיר, שאותה תוכלו לרשום וכך לערוך השוואת מחירים לביטוח דירה. לסוכנויות ביטוח רבות יש אתרים באינטרנט, וגם אם אין שם מחירונים רשמיים, לרוב תוכלו ליצור איתם קשר תוך זמן קצר. כמו כן, במוקדי השירות הטלפוניים של אותם סוכנויות תוכלו לקבל מידע דומה.

נוסף על אתרי האינטרנט של חברות הביטוח עצמן, אנו מזמינים אתכם לבצע השוואת מחירים אצלנו בהר הביטוח. אצלנו תמצאו מידע על פוליסות שונות בחברות ביטוח שונות בארץ, ודרכנו תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר. לאחר שתשאירו את פרטיכם, יחזור אליכם נציג שירות, שיציג בפניכם כמה הצעות מחיר לשירות דומה של ביטוח דירה, ותוכלו לבצע השוואת מחירים ולהחליט מה מתאים לכם ביותר.

ביטוח דירה לדירות מושכרות

נקודה נוספת שחשוב לקחת לתשומת הלב בזמן שמבררים על השוואת ביטוח דירה בסוכנויות השונות, היא ביטוח תכולה לדירות מושכרות. אם אתם גרים בדירה מושכרת, בררו עם בעל הבית שלכם לגבי הביטוח הקיים לדירה. חבל לרכוש שני ביטוחים מצד אחד, או להיות חסר ביטוח דירה בכלל, מהצד השני. לעתים יש צורך בסעיפים מיוחדים כיוון שחלק מהתכולה היא קבועה ושייכת לבעל הבית, ועוד סעיפים שונים שכדאי לציין בפני סוכן הביטוח, ולדאוג שהוא בונה לכם את פוליסת הביטוח הטובה ביותר. ובכל מקרה תמיד מומלץ לעשות השוואת מחירים, ולדאוג להשוואת ביטוח דירה בין החברות השונות.

.

ביטוח דירה השוואת מחירים
ביטוח דירה השוואת מחירים

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

0
מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
% 0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)