Skip to content

ביטוח דירה מנורה

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

חברת הביטוח "מנורה מבטחים" בע"מ הינה חברה מובילה ובין הגדולות בענף הביטוח. החברה נוסדה כבר בשנת 1935 והיא פרושה ברחבי כל הארץ עם יותר מ- 1,200 סוכני ביטוח מקצועיים ומיומנים. כאשר באים לרכוש ביטוח דירה חשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית אשר מעניקה פוליסת ביטוח רחבה ומחיר משתלם. ביטוח הדירה של מנורה עונה לקטגוריות אלה ומציע בעולם של חוסר וודאות ביטוח רחב ושקט נפשי. ניתן לבחור בין ביטוח רימון לדירה (רגיל או מורחב) או פוליסת ביטוח טופ האוס (Top House) המתאימה לדירות בבניינים משותפים.

מורכב משני ביטוחים

ביטוח דירה במנורה מורכב משני ביטוחים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. מנורה ממליצה ללקוחותיה לבחור באחד המסלולים הכוללים את שני מרכיבי הביטוח וכך ליהנות משקט נפשי וכיסוי רחב. כל אדם הפונה לאחד הסוכנים של חברת מנורה זוכה לקבל ביטוח דירה המותאם באופן אישי לצרכיו ובהתאם לסוג ומאפייני הדירה שבבעלותו ולפי התכולה שברשותו. פוליסת הביטוח מעניקה שיפוי במקרים רבים של נזק או אובדן שנגרמו לדירה. כך לדוגמה מקבל המבוטח החזר כספי בגין נזקים או אובדן הנגרמים משריפה, פריצה, התנגשות כלי רכב בדירה, התנגשות כלי טייס או נזק הנגרם כתוצאה מרעד על קולי, התפוצצות, חבלה בזדון, שיטפון או הצפה ונזקים נוספים העלולים להיגרם ממעשה ידי אדם או כוחות טבע ופגעי מזג אוויר. ביטוח מבנה מכסה את הצד הפיסי של הדירה כמו קירות, גג, רצפה בעוד ביטוח התכולה מכסה חפצים הנמצאים בדירה כמו מוצרי חשמל, רהיטים, תכשיטים, חפצי נוי ועוד.

כדאי לרכוש ביטוח דירה במנורה

ביטוח הדירה של חברת מנורה מציע כיסוי רחב. פוליסת הביטוח כוללת סעיפים רבים ושילוב ביטוח מבנה וביטוח תכולה יעניק שקט נפשי וכיסוי הולם בגין מגוון נזקים העלולים להיגרם. מנורה מציעה שירות מקצועי ויחס אישי ומסלולי פוליסת ביטוח הדירה כוללים מגוון הרחבות נוספות ללא תשלום נוסף. כך לדוגמה זוכים מבוטחי מנורה לכיסוי נזקי גוף וחבות כלפי צד שלישי הנפגע בזמן השהות בדירה, שיפוי בגין נזקי תאונה הנגרמים למכשיר הטלוויזיה או למחשב, אובדן או נזק לאופניים, שברים או סדקים הנגרמים כתוצאה מתאונה בכיורים, אסלות, שמשות ואמבטיות ועוד.

הרחבות כדאיות

ישראל נמצאת על השבר הסורי אפריקאי ולכן מועדת לרעידות אדמה. רעידת אדמה תביא לנזקי רכוש כבדים ולכן חשוב לוודא כי הביטוח כולל סעיף זה. חברת מנורה מציעה ללקוחותיה הרבים אפשרות להרחיב את הביטוח כך שיכלול פיצוי כספי גבוה בגין גניבה או נזקים הנגרמים לחפצי נוי ותכשיטים, הרחבת הביטוח עם הוספת ביטוח תאונות אישיות במחיר אטרקטיבי, שירותי אחזקה ותיקון למוצרי חשמל, שירותי חירום לבית, שירות ביקור רופא, שירותים וטרינריים למחזיקי חיות מחמד בבית, שירות עזרה ראשונה לטיפולי שיניים, שירות תיקון נזקי מים שמקורם בצנרת הבית וביטוח ציוד אלקטרוני מתקדם. כך יכול כל מבוטח להרחיב את ביטוח הדירה בהתאם לצרכיו האישיים ולהגן על רכושו באופן מקיף תוך דאגה לשלום בני המשפחה.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0