Skip to content

AIG ביטוח דירה

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

ביטוח הדירה של AIG

אנשים רבים רוכשים כיום ביטוח דירה, כיוון שהם יודעים שזהו ביטוח חשוב ביותר. ביטוח דירה מגן על הנכס היקר ביותר שיש ברשותם של מרבית האנשים והאוכלוסייה, ולכן הם רוצים להגן עליו ככל האפשר. ביטוח מקצועי בעל כיסוי טוב, יכול לעזור ולהגן במקרים שונים של נזק שנגרם למבנה או לתכולה. את ביטוח הדירה או הבית ניתן לרכוש דרך חברות הביטוח השונות, וביניהן ניתן למצוא את ביטוח הדירה של AIG ביטוח דירה, שהוא בין הביטוחים המקצועיים והאמינים שבשוק.

AIG ביטוח דירה, הוא ביטוח שכולל שירותים נלווים לביטוח הדירה הבסיסי שניתן למצוא גם במקומות אחרים. דרך AIG ביטוח דירה, ניתן לרכוש ביטוח שהוא אמין ואיכותי, וגם מוצע במחיר שווה ותחרותי. AIG מציעים פוליסת ביטוח שכוללת מלבד ביטוח מבנה גם ביטוח תכולה, ואלו יכולים גם להימכר בנפרד, על פני רצון וצרכי הלקוח.

חברת AIG היא חברת בינלאומית ומקורה בארצות הברית. החברה נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בתחום הביטוח, ובעיקר בתחומי הביטוחים המסחרי והתעשייתי בארצות הברית. בישראל החברה החלה לעבוד בשם AIG ישראל בשנת 1997, ומציעה שירותי ביטוח רכב מסוגים שונים, ביטוח חיים, ביטוח דירות, ביטוחי בריאות, ביטוחים בענפים מסחריים- ביטוחים לבתי עסק, ביטוח אבדן רכוש, ביטוח אחריות מעבידים ועוד. החברה מציעה שירות בכ- 130 מדינות שונות, נסחרת בבורסה לניירות ערך בניו יורק, בפריז ובטוקיו, ונחשבת לחברה עם מניה יציבה וכדאית.\

ב-AIG ביטוח דירה, תוכלו לבחור בין פוליסה הכוללת ביטוח מבנה, פוליסה הכוללת ביטוח תכולה, או פוליסה הכוללת את שני סוגי הביטוחים משולבים יחדיו. ביטוח מבנה של AIG  ביטוח דירה מקנה כיסוי לנזקים כמו פריצה, גניבה, שריפה, פריצה ועוד, וכוללת נזקים לחלקו החיצוני של הבית. AIG ביטוח דירה כולל גם סעיפים נוספים- החלפת מפתחות שנדרשת בעקבות אבדן המפתחות, גניבתם או סיבה אחרת. עזרה ראשונה לטיפולי שיניים- במקרים של צורך בעזרה ראשונה דחופה לשיניים, תוכלו לקבל שירות חירום ברשת מרפאות בפריסה ארצית, ונוסף על אלו, במקרה הצורך שמאי יגיע להערכת הנזק תוך 24 שעות מרגע הקריאה, כדי שתוכלו לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

ביטוח תכולת הבית, של AIG  ביטוח דירה, מבטיח לכם הגנה וכיסוי על תכולת הבית. אם מתרחש נזק וחפציכם האישיים ניזוקים, תקבלו כיסוי מלא. הפוליסה תקיפה במקרים של פריצה, נזקי פריצה, נזקי שיטפון, גניבות ועוד. תוכלו לקבל פיצוי במקרה של נזק שנגרם למוצרי החשמל, חפצים שנגנבו ועוד. אם יש לכם פריטים מיוחדים, אשר לא נכללים באחת הקטגוריות שבפוליסת הביטוח שקיבלתם מ-AIG ביטוח דירה, יידעו את סוכן הביטוח על כך, והבטיחו את הוספתם של סעיפים אלו לפוליסה. כך תהיו בטוחים שתכולת הדירה או הבית שלכם אכן מוגנת.

כמו כן, גם בפוליסת ביטוח תכולה של AIG  ביטוח דירה, תקבלו את אותם סעיפים נוספים כמו בביטוח דירה- עזרה ראשונה לטיפולי שיניים, החלפת מפתחות בעת הצורך, ושמאי שמגיע למקום תוך 24 שעות מרגע הפנייה אל חברת הביטוח.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0