Skip to content

ביטוח ישיר ביטוח דירה

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

ביטוח דירה בחברת ביטוח ישיר

בארץ קיימות חברות ביטוח רבות שמציעות שירותי ביטוח דירה, וביניהן תמצאו גם את ביטוח ישיר ביטוח דירה, שהוא ביטוח דירה המוצע ע"י חברת הביטוח ביטוח ישיר. ביטוח דירה שכולל ביטוח מבנה ולעתים גם ביטוח תכולה, הופך לנפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות. אנשים רבים מבינים שכדאי להם לבטח את הנכס היקר ביותר שלהם, ולדאוג לכיסוי על נזקים שעלות תיקונם יכולה להגיע לסכומי כסף גדולים מאוד.

ביטוח ישיר- איי.די.איי, היא אחת מחברת הביטוח הראשונות בארץ שהציעו ביטוח בשיטה של ביטוח ישיר, שכלל ביטוחים בתחומים שונים, וביניהם גם ביטוח ישיר ביטוח דירה. כל לקוח מזין את נתוניו, והמערכת המתוחכמת של ביטוח ישיר מחשבת עבורו את עלות הפוליסה שלו. חברת ביטוח ישיר דואגת לתשתית טכנולוגית מתקדמת של מערכת הביטוח שלה, ועלויות נמוכות אחרות, אשר יחדיו יוצרות מחיר תחרותי לפוליסות הביטוח שהיא מציעה.

ביטוח דירה של ביטוח ישיר הוא ביטוח שכולל בתוכו גם שירות איכותי. כמו כן בחברת ביטוח ישיר אפשר למצוא ביטוחים במרבית תחומי הביטוח- ביטוח רכב, ביטוח רכוש, ביטוח בריאות וביטוחי חיים. את הביטוחים של ביטוח ישיר ניתן לרכוש דרך הטלפון או האינטרנט- שניהם בצורה ישירה. כל שיש לעשות הוא לחפש ביטוח ישיר ביטוח דירה במערכת החיפוש, ומיד תוכלו להגיע לאתר האינטרנט של החברה, לבצע דרכו את ההזמנה או להתקשר למספרי השירות שמופיעים על המסך ולקבל שירות טלפוני אדיב ויעיל מנציג שירות.

מכיוון שלחברת ביטוח ישיר אין סניפים פיזיים, והיא עובדת דרך הטלפון והאינטרנט, ישנן עלויות רבות שפשוט אינן, ועלויות אחרות שמוזלות מאוד. כל אלו מורגשים ומתועלים למחירן של פוליסות הביטוח. כיום חברת ביטוח ישיר נחשבת לאחת מחברת הביטוח הגדולות והמצליחות שבישראל, ומחזור העסקים שלה עומד על כ-מיליארד שקלים בשנה.

מהם היתרונות של ביטוח דירה בביטוח ישיר לעומת חברות אחרות? החברה הוקמה לפני כ-12 שנים במתכונת של חברת ביטוח ישיר, כך שכבר מהרגע הראשון שבו היא החלה לפעול, היא עבדה במתכונת של ביטוח ישיר, וחסכה את כל העלויות הנלוות לסוכנים, עלויות תיווך ועוד. כל אלו גורמים לכך שהמחיר יהיה מחיר נמוך ויהווה תחרות לחברות האחרות. החברה מאוד מצליחה כיום, כך שיש לה גב כלכלי יציב ואיתן.

נוסף על אלו, רמת הזמינות של החברה מבחינת שעות העבודה היא גבוהה מאוד, המוקדם הטלפונים עובדים במשך שעות ארוכות באמצע השבוע, וכמו כן, ישנו מוקדם תביעות חירום, אשר עובד 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. החברה מציעה תנאי תשלום נוחים ומספר תשלומים גבוה למעוניינים, מציגה למעלה מרבע מיליון לקוחות שחוזרים ומחדשים את הביטוחים שלהם בביטוח ישיר, וניסיון רב בתביעות ובטיפול בלקוחות מול חברות הביטוח השונות.

ביטוח ישיר ביטוח דירה, מציעה שירותים נלווים לפוליסה הבסיסית של ביטוח דירה. לביטוחי דירה יש פוליסת בסיס, אשר כל חברות הביטוח מחויבות אליה, אך בביטוח ישיר ביטוח דירה, תקבלו דברים נוספים, כמו שירותי חירום שונים- פריצת מנעולים ותיקון תקלות פתאומיות בחשמל, כיסוי צד ג' שמכסה נזק שנגרם על ידי הלקוח במקום אחר- לדוגמה אם נתקל ושבר מכשיר חשמלי בחנות חשמל, וכד', ואפילו מכסים דיור חליפי במקרה שבו יש צורך במגורים חלופיים לאחר שמקום המגורים ניזוק.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0