Skip to content

דו"ח היעדר תביעות 2021

דו"ח היעדר תביעות בקלות שיחסוך לכם כסף רב

בדיקה אובייקטיבית של מומחים, עם התחייבות להוזלה של תיק הביטוח עד 56%

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון מלא של:

רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון
משרד האוצר
מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

נציג מקצועי של הר הביטוח

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

דו"ח היעדר תביעות – מה זה בכלל?

דו"ח היעדר תביעות הוא למעשה שמו השני של דו"ח עבר ביטוחי מרוכז ל-3 שנים. הדו"ח כולל את כל התביעות השייכות לרכב המבוטח, באם קיימות כאלו, והוא אמור להישלח אל המבוטח באופן אוטומטי בסופה של כל שנת ביטוח. במידה ולא קיימות תביעות עבור הרכב המבוטח, יישלח דו"ח היעדר תביעות המצביע על אי קיום של תביעות כאלה ואחרות. כאשר מגיעים לחידוש ביטוח רכב עם דו"ח היעדר תביעות, תתקבל הנחה במחיר של פוליסת ביטוח הרכב החדשה שלכם.

 

הר הביטוח - תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח דירה

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

מיזם הר הביטוח הוא אחד המיזמים היעילים, השימושיים והנוחים שקיימים היום במדינת ישראל, והוא מאפשר בלחיצת כפתור לקבל מידע שימושי ביותר אודות העולם הביטוחי האישי שלכם. תחילה הוא הציע בדיקות כמו כפל ביטוחים ומציאת פוליסות ביטוח שקיימות עבור כל אחד ואחת מאיתנו, אולם עם הזמן הוא עבר עוד ועוד השתדרגויות שהביאו אותו לגעת בהרבה יותר תחומים ממה שהוא נגע בהתחלה. שדרוג חדש וטרי ביותר מציע גם קבלה של דו"ח היעדר תביעות, שיסייע לכם לקבל הנחה בעת רכישת פוליסת ביטוח לרכב שלכם. אז בשביל שיהיה בידיכם את כל מה שאתם זקוקים לו, טוב שהגעתם למקום שיעשה לכם סדר: הר הביטוח דו"ח היעדר תביעות – כל המידע.

איך משיגים דו"ח היעדר תביעות?

אז לפני שהר הביטוח סיפק את השירות של הנפקת דו"ח היעדר תביעות, היה מדובר כאן על כאב ראש אחד גדול. פעמים רבות מבוטחים לא קיבלו את הדו"ח באופן אוטומטי ולכן היו צריכים להתחיל ולרדוף אחרי חברת הביטוח, ועל אחת כמה וכמה הסיפור הפך לבלאגן כאשר המבוטחים רצו לעבור מחברת ביטוח אחת לחברת ביטוח אחרת. ולמה?

אם מבוטח מסויים ידע שהוא רוצה לקבל הנחה עבור רכישת פוליסת ביטוח לרכב, הוא היה צריך להציג אישור לחברת הביטוח ובמקביל לשמור את דו"ח היעדר תביעות אצלו במשך הזמן. אפשרות נוספת היתה להשיג מחברת הביטוח הקודמת שלו את הדו"ח, על ידי פנייה מקוונת באתר האינטרנט או בבקשה טלפונית. מדובר כאן על תהליך ארוך, מסורבל ובעיקר לא נוח.

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם 6.5 מיליון
מקרים פוטנציאלים של כפל ביטוחי

"כנראה שנפלת בין הכסאות"

בעקבות הבקשה הלא ממש ריאלית הזו של לשמור מסמכים לאורך כל כך הרבה זמן, מבוטחים רבים מצאו את עצמם חסרי אונים מול חברות הביטוח, כאשר הם לא הצליחו להשיג מהם דו"ח היעדר תביעות אותו הם יכולים להציג ולקבל הנחה. מעבר לכך שהם לא יכלו לקבל הנחה, מקרים גרועים יותר כמו קבלת פיצויים נמוכים יותר מחברת הביטוח בזמן תאונה גם הם היו נפוצים מאוד, וכל זאת בגלל שלא היתה באפשרות המבוטחים להציג דו"ח היעדר תביעות. למעשה, מתקבל כאן מצב שהוא גם לא הוגן וגם לא הגיוני, כאשר חברות הביטוח מקפידות על אמרות כמו "כנראה שנפלת בין הכסאות", ועוד מגוון משפטים שכולנו ממש לא אוהבים לשמוע.

את הבעיות האלו בדיוק בא מיזם הר הביטוח לפתור. במקום להתרוצץ אחרי טלפונים וסוכני ביטוח, כל אחד מאיתנו יכול להנפיק היום תוך שניות בודדות דו"ח היעדר תביעות מפורט, יעיל ונגיש. עם הזדהות קצרה על ידי הזנה של כמה פרטים אישיים במיזם של הר הביטוח, תוכלו לקבל דו"ח היעדר תביעות מבלי לנסות להיזכר אצל איזו חברת ביטוח הייתם מבוטחים.

מדובר כאן על מהפך של ממש, היות וכל ציבור המבוטחים יוכל היום לקבל את הטפסים בזריזות, בכל שעה ומכל מקום, ולקבל את ההטבות המגיעות לו בהצגת המסמכים.

 

דו"ח העדר תביעות
דו"ח העדר תביעות

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם עד 15 מיליארד שקלים המוגדרים ככספים וביטוחים אבודים

כמה זה עולה?

השימוש במיזם של הר הביטוח לשם הפקת דו"ח היעדר תביעות וגם לשם יתר השירותים שהאתר מציע הוא לחלוטין חינמי. מדובר כאן על מיזם ממשלתי שבא במטרה לסייע לציבור המבוטחים להשיג את המידע ואת ההטבות שנלוות לו ביתר קלות, ולמעשה כל מה שתצטרכו כאן זה להצטייד בחיבור לאינטרנט ובמסמכים שמכילים את הפרטים האישיים שלכם.

הר הביטוח – כאן נמצא הביטחון הביטוחי שלכם

היום אתם כבר לא צריכים למצוא שעה פנויה ביום כדי לבצע עשרות שיחות טלפון בין חברות הביטוח השונות ולוודא אצל מי מהן אתם מבוטחים, ובוודאי לא צריכים להמתין עוד זמנים ארוכים על מנת לקבל את הדו"חות שלהם אתם זקוקים. הר הביטוח הוא המקום היחיד שאליו אתם צריכים לפנות בכל מה שקשור בהנפקת דו"ח היעדר תביעות, בדיקת כפל ביטוחים ועוד, ולמעשה מדובר כאן על סוף של עידן. אתם לא תלויים יותר באף אחד, אלא רק בהזנת כמה פרטים אישיים באתר של הר הביטוח. זה כל הסיפור, והוא פשוט היום הרבה יותר מאשר שהיה אי פעם. שיהיה בהצלחה!

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0