Skip to content

הפניקס ביטוח דירה

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

ביטוח דירה בחברת הפניקס

ביטוח דירה הוא ביטוח שנותן כיסוי חשוב למבנה הדירה ולתכולתה. כאשר מדובר בנכס יקר כמו דירה או בית, חשוב לרכוש ביטוח שמתאים לו, ושיעזור במקרה של נזק. עלות תיקונם של נזקים למבנה הבית יכולה להיות גבוהה מאוד, וכאשר רוכשים ביטוח דירה, נהנים מהגנה ומכיסוי אותן עלויות. בין חברות הביטוח השונות, ניתן למצוא את חברת הפניקס. לחברת הפניקס ביטוח דירה משתלם וכדאי.

חברת הפניקס היא חברה ותיקה, שהוקמה כבר בשנת 1949, וכבר מאז הקפידה על יחס אישי כלפי הלקוחות, ורצון לתת מענה לצרכים שונים בתחומים שונים. כיום, הפניקס היא אחת מחברות הביטוח המובילות והמקצועיות ביותר, והיא מציעה מגוון של ביטוחים בתחומים שונים, וביניהם גם את הפניקס ביטוח דירה.

כאשר אתם רוכשים ביטוח דירה, הוא מקנה לכם ביטוח והגנה על מבנה הדירה ותכולתה, במקרים של נזקים כמו שריפה, רעידת אדמה, שיטפונות, נזקי גוף, גניבה ועוד. ביטוח דירה מורכב משני מרכיבים- ביטוח מבנה וביטוח תכולה. ביטוח מבנה, מכסה נזקים שנגרמים למבנה הבית, בעקבות רעידת אדמה, נזקי טבעי שונים, הצפות, פריצה לבית שגרמה נזק ועוד. הפניקס ביטוח דירה כולל את כל מבנה הבית, החלק החיצוני שלו, המרפסות, הדלתות החלונות ועוד. גובה ביטוח הדירה הוא סכום שיאפשר בנייה מחדש של מבנה הדירה, ללא עלותה של הקרקע שעליה נבנה הבית.

ביטוח התכולה של הפניקס ביטוח דירה, מעניק כיסוי לכל הרכוש שבבית, ושנפגע מכל אותם נזקים פוטנציאליים. את גובה הביטוח ושווי תכולת הבית, קובעים לפי הצהרתו של המבוטח, או על ידי אדם שמגיע ובודק את התכולה שבבית ואת שוויה. לחלק מהחפצים יש הגבלה בסכום הכיסוי וביניהם נמצא תכשיטים, פריטי אמנות כמו תמונות וכדומה, וחפצי ערך אחרים. אם רוצים כיסוי מלא גם עליהם, כדאי לציין זאת בפני חברת הביטוח ולדאוג להרחיב את הפוליסה.

הפניקס ביטוח דירה, מאפשר רכישה של שלושה סוגים שונים של ביטוחים: ביטוח "הבית שלי"- אשר מקנה כיסוי למבנה הבית ולתכולתו, ונחשב לכיסוי בסיסי אך יעיל ומקצועי. ביטוח מבנה שנקרא פוליסת אלומה- והוא ביטוח שמקנה כיסוי למבנה הדירה בלבד, ולא לתכולתה. למי מתאים ביטוח אלומה של הפניקס ביטוח דירה? ביטוח כזה מתאים לדוגמה לבעלי דירה שמשכירים את דירתם, לאנשים שחייבים לרכוש ביטוח דירה מסיבות שונות (חוזה שכירות שמחייב ביטוח מבנה, משכנתה עם חיוב לביטוח וכדומה), ולאנשים שמסיבות שונות אינם רוצים לבטח את תכולת הבית שלהם.

סוג הביטוח השלישי שמציעה חברת הפניקס ביטוח דירה, היא פוליסת ביטוח אלומה לבית המשותף. בפוליסת הביטוח הזו, תמצאו סעיפים מיוחדים שהותאמו לדיירים שגרים בבית משותף, ולכן יש להם צרכים אחרים מאלו של אנשים שגרים בבית פרטי. בין סעיפים הפוליסה, תמצאו סעיפים שעוסקים בצורך של הדיירים להגן על הנכס שלהם, שהוא משותף לדיירים כולם, סעיפים שמגנים עליהם מפני תביעות של צד שלישי, וקשורות במבנה הבניין. אם יש לכם סעיפים או צרכים אחרים, תוכלו להתייעץ עם סוכן הביטוח של הפניקס ביטוח דירה, ולהתאים את הפוליסה במיוחד לצורכיכם.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0