Skip to content

השוואת ביטוח אופנוע 2021

השוואת ביטוח אופנוע יסודי שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון מלא של:

רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון
משרד האוצר
מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

נציג מקצועי של הר הביטוח

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

השוואת ביטוח אופנוע – הדרך הקלה להשוואה

הרבה מהישראלים מעדיפים לזנוח את הרכב הקונבנציונאלי ולבחור בדרך של רכב דו גלגלי – האופנוע. הפקקים הרבים, התנועה הכבדה והחוצפה הישראלית על הכביש הביאו ישראלים רבים להבנה שאתם מעדיפים להיות אדונים לעצמם ולהתנועע בחופשיות יותר על הכביש. אולם החופשיות הזו לצערנו מביאה הרבה פעמים לסיטואציות לא נעימות מול נהגי הרכבים, כאשר הם עלולים לפגוע בנהגי האופנועים ובאופנועים עצמם על ידי נהיגה לא זהירה. לכן, מעבר לביטוח החובה, אופנוענים רבים מעדיפים לרכוש גם ביטוחים נרחבים יותר שיוכלו לכסות אותם בכל מקרה שעלול לקרות. לשם כך, השוואת ביטוח אופנוע היא אחד הדברים החשובים לביצוע, ובמאמר הקרוב נבין איך עושים את זה נכון.

הר הביטוח - תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח דירה

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

חובה, מקיף, צד ג' – כל המושגים שאתם צריכים להכיר

לפני שניגשים אל השוואת ביטוח אופנוע, חשוב להכיר שלושה מושגים מרכזיים בעולם הביטוח – ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. שלושת סוגי הביטוחים האלו הם הביטוחים שמוצעים על ידי חברות הביטוח השונות למיליוני הנהגים ובעלי הרכב במדינת ישראל, כאשר ביטוח החובה הוא עניין של חובה ולא עניין של בחירה, ואילו ביטוח מקיף וביטוח צד ג' הם ביטוחים שרצוי לעשות, אבל לא חייבים.

השוואת ביטוח אופנוע יכולה להתבצע כלפי ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג', כאשר כל אחד מהם יכיל את ההיקפים שלו והמחירים שלו בהתאם לחברת הביטוח ובהתאם לפרטי האופנוע שלכם.

השוואת ביטוח אופנוע – על מה צריך להקפיד?

השוואת ביטוח אופנוע היא השוואה שחשוב לבצע בדקדקנות וביסודיות. היות ומדובר כאן על ביטוח שאותו תצטרכו להפעיל במצבים קצת פחות נעימים, בראש ובראשונה חשוב לוודא שחברת הביטוח שדרכה אתם בוחרים לרכוש את הביטוח שלכם היא חברה אמינה, מקצועית וזמינה, ולא פחות שוב – שירותית. השירות שתקבלו בזמני האמת הוא מה שיכריע בין תוצאות שתהיו מרוצים מהן לבין תוצאות שישאירו אתכם מתוסכלים ומאוכזבים.

אולם מעבר לשירות, יש כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק בזמן שתגיעו להשוואת ביטוח אופנוע. חשוב לדעת שהשוואת ביטוח אופנוע מתבצעת בנפרד עבור ביטוח מקיף וביטוח צד ג', ולכן כעת נפרט לכם על הדברים המרכזיים שאותם חשוב לוודא עבור השוואת ביטוח אופנוע לכל סוג ביטוח.

השוואת ביטוח אופנוע – ביטוח מקיף

כשתגיעו אל מעמד השוואת ביטוח אופנוע עבור ביטוח מקיף, חשוב לבדוק כמה וכמה מדדים. היקף המקרים שאותם פוליסת הביטוח מכסה הוא אחד הדברים המרכזיים שאותו חשוב להבין. ולמה? מעבר לסיטואציות בסיסיות כמו פגיעה, תאונה ועוד, מדינת ישראל, לצערנו הרב, רוויה בסיטואציות שעלולות להתרחש במפתיע – מלחמה, הפגנות, שביתות, פיגועים ועוד. כדאי לוודא שאתם מכוסים גם במקרים כאלו, ופיצויים בגין כספים שתוציאו עבור נזקים יוחזרו אליכם בקלות.

חלק מרוכבי האופנועים מוסיפים כל מיני תוספות לאופנוע שאינן כלולות במפרט האופנוע. חשוב לוודא אל מול חברות הביטוח שהפוליסה מכילה כיסוי גם עבור התוספות הללו, ושגם אם ייגרם להן נזק – תקבלו פיצוי כספי. קביעת שווי האופנוע נעשית גם היא על ידי חברות הביטוח, ואם נוסחת החישוב לא מופיעה בביטוח – חשוב לוודא על פי מה היא נקבעה. כמו כן יש לוודא את כל נושא התנאים – האם קיימים תנאים מקלים לקביעה של מצב טוטאל לוס, תנאים לקבלת אופנוע חלופי ומה יהיה המחיר בגין אופנוע שכזה, תנאים לקבלה של אופנוע חדש או שווי של אופנוע כזה, וגם מה גובה ההשתתפות העצמית שלכם ואיך שינוי בו משפיע על המחיר.

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם 6.5 מיליון
מקרים פוטנציאלים של כפל ביטוחי

השוואת ביטוח אופנוע – ביטוח צד ג'

השוואת ביטוח אופנוע עבור ביטוח צד ג' היא קצת שונה, ויבחנו בה מדדים קצת אחרים. גבולות האחריות הם משהו שהוא בגדר חובה לרמת ההבנה שלכם. אל תצאו בלי תשובה ברורה לגבי הסכומים המקסימלים שאותם אתם תקבלו עבור הנזק שיגרם לצד ג' על ידכם. חלק זה הוא החשוב ביותר, וגובה הפוליסה ייקבע בהתאם אליהם – כך שתוכלו לשחק איתם ולשנות אותם בהתאם לצרכים שלכם.

גם כאן גובה ההשתתפות העצמית שלכם הוא נושא שחובה לבדוק. חשוב גם לוודא מהו היקף הטיפול המשפטי שבמידה וצד ג' יתבע אתכם תזדקקו לו מאוד. הבינו האם מדובר רק על תביעות פליליות, רק תביעות נזק אזרחיות או על שני הסוגים? הבינו גם האם הטיפול המשפטי מתייחס גם לתהליכי הערעור או רק לתביעה הראשונית? האם יוצמד אליכם עורך דין מטעם חברת הביטוח שייצג אתכם, או שתצטרכו להשיג עורך דין משל עצמכם שתקבלו בגינו פיצויים מחברת הביטוח? גם אילו טפסים תצטרכו להכין כדי להוכיח ולקבל החזרי הוצאות הם עניין שחשוב לוודא, וכמובן – הסכום המקסימלי שאותו תוכלו לקבל בסיטואציה הזו.

איך עושים השוואת ביטוח אופנוע?

בעבר הליך של השוואת ביטוח אופנוע היה לא פחות ממתסכל. היות ובחברת ישראל פועלות כמה וכמה חברות ביטוח שונות המציעות שירותים שונים ובמחירים שונים, היו הלקוחות מוצאים את עצמם בסבב טלפונים שאינו נגמר בין חברה לחברה, טובעים במבול של מידע שנזרק עליהם מנציגי חברות הביטוח השונות, ומתבלבלים בין עשרות מחירים שונים עבור פוליסות שונות. סביב הנושא הזה התרחש בלאגן שלם, אולם בשנת 2020 אין כל סיבה להמשיך ולשמר את השיטה הישנה הזאת. למה? פשוט מאוד – הכירו את עולם האינטרנט של המאה ה-21.

כן, כן, אם פעם הרעיון הזה היה נשמע מופרך ולא מחובר למציאות, הרי שהיום עולם האינטרנט מציע לנו שפע של אפשרויות שונות שלא היו רלוונטיות לנו פעם. בין חנויות וירטואליות לרכישת מוצרים ורשתות חברתיות לשמירה על קשר עם החברים שלנו, גם השוואת ביטוח אופנוע מתאפשרת היום באמצעות שימוש באינטרנט. אז איך זה עובד?

 

השוואת ביטוח אופנוע
השוואת ביטוח אופנוע

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם עד 15 מיליארד שקלים המוגדרים ככספים וביטוחים אבודים

השוואת ביטוח אופנוע – ספרו עד 10 והפרטים המלאים אצלכם

אז לא, אין כאן צורך בטבלאות ענק שמכילות יותר פרטי מידע ממה שאתם מסוגלים להכיל. השוואת ביטוח אופנוע שמתרחשת באמצעות האינטרנט מתרחשת בשני שלבים קצרים שיניבו עבורכם תוצאות מלאות תוך שניות קצרות וספורות. איך זה עובד? פשוט מאוד.

מערכות נגישות ביותר מציעות לכם היום הזנת פרטים קלה וקצרה, ובלחיצת כפתור משוות בין כל ההצעות הפוטנציאליות של חברות הביטוח השונות. כן, זה עד כדי כך פשוט. תצטרכו בשלב הראשון להזין פרטים אישיים שלכם ופרטיים של האופנוע שלכם, ובשלב השני ללחוץ על כפתור השליחה. זהו. כל הפרטים המלאים בדרך אליכם.

עכשיו הרבה יותר פשוט להסתכל ולבחור מבין חברות הביטוח

השוואת ביטוח אופנוע דואגת שמול העיניים שלכם תוצב כעת טבלה מסודרת ומאורגנת עם כל פרטי המידע שלהם אתם זקוקים. בצורה זו נוח להשוות בין הקטגוריות השונות, המחירים השונים והיקפי הפוליסה השונים שמציעות לכם חברות הביטוח השונות, וכך תוכלו לבחור ביניהן בקלות.

מה שכן, חשוב לציין שגם אחרי שיש לכם את כל הפרטים – עדיין חשוב לא להזניח את הדבר החשוב לא פחות שדיברנו עליו בהתחלה – השירות. את מדד השירות לא ניתן להכניס לתוך טבלה, ולכן כן חשוב לבחור שתיים או שלוש חברות ביטוח שהפרטים שלהן נראים לכם טובים עבור ביטוח אופנוע עבורכם, להרים טלפון ולקבל טעימה מסוג השירות שאתם עומדים לקבל בהמשך. שיהיה המון בהצלחה!

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0