Skip to content

השוואת ביטוח מקיף 2021

השוואת ביטוח מקיף יסודי שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון מלא של:

רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון
משרד האוצר
מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

נציג מקצועי של הר הביטוח

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

השוואת ביטוח מקיף – הדרך הקלה להשוואה

כל מי שמחזיק ברכב במדינת ישראל מחוייב לעשות ביטוח חובה לרכב שלו. ביטוח חובה הוא ביטוח שמכסה את הדברים הכלליים שעלולים לקרות בזמן נהיגה ברכב – פגיעה בהולך רגל, פגיעה בנוסעי הרכב, פגיעה ברוכבי אופניים ועוד. נסיעה ללא ביטוח חובה היא בגדר עבירה פלילית, ולכן יש לחדש אותו מדי שנה ושנה. אולם בנוסף לביטוח חובה, יש מי שמגדיל ועושה גם ביטוחים משלימים נוספים שמבטיחים כיסוי נרחב יותר עד מלא לסיטואציות נוספות שעלולות להתרחש בזמן שאנחנו נמצאים ברכב ונוהגים בו. ביטוחים אלו נקראים ביטוח מקיף וביטוח צד ג', ובמאמר הקרוב נבין איך עושים השוואת ביטוח מקיף כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם ועבור הרכב שלכם.

הר הביטוח - תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח דירה

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

ביטוח מקיף – מה ההבדל בעצם?

ביטוח מקיף הוא ביטוח שמתקדם שלב אחד נוסף בדרגות הביטוחים הקיימים עבור רכב. ביטוח זה יכלול דברים נוספים שאינם נכללים במסגרת ביטוח חובה, ולמעשה יגדיל את היקף הכיסוי עבור תאונות דרכים, נזקים לרכב, ושירותים נוספים כמו, למשל, ייצוג על ידי חברת הביטוח במקרה של תביעה או כיסוי עבור ההוצאות שלכם בזמן המשפט, פגיעה באוטו שלכם על ידי גורם חיצוני שהוא מעשה יד אדם או התנגשות בחפץ, גניבה ועוד.

כל אלו הופכים את הביטוח המקיף לביטוח שכדאי מאוד שיהיה לכם, כדי לא לקחת סיכונים מיותרים וחס וחלילה להיות עלולים לעמוד בסיטואציה שעלולה לגבות מכם הרבה יותר מרק כסף, אלא גם משאבים של אנרגיה וזמן.

השוואת ביטוח מקיף

אז למה בכלל צריך השוואת ביטוח מקיף? שאלה נהדרת. בישראל פועלות כמה וכמה חברות ביטוח. חברות הביטוח הללו, מעבר לאספקת ביטוחים שכולנו מכירים כמו ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח חיים ועוד, מספקות גם שירותים של ביטוח מקיף. ברגע שיש יותר משחקנית אחת במשוואה, יש צורך בהשוואת ביטוח מקיף כדי להבין עם איזו מהן ללכת ובאיזו מהן לבטוח.

אז מה היא בעצם השוואת ביטוח מקיף? השוואת ביטוח מקיף באה במטרה להראות לכם את כל הנתונים החשובים לפני שאתם בוחרים בחברת הביטוח שאצלה תסגרו את הביטוח המקיף שלכם. מהם הנתונים החשובים? או, זאת כבר שאלה ממש טובה.

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם 6.5 מיליון
מקרים פוטנציאלים של כפל ביטוחי

למה חשוב לשים לב בזמן השוואת ביטוח מקיף?

אז קודם כל חשוב לדעת – לתהליך של השוואת ביטוח מקיף כדאי לבוא כאשר אתם מצוידים בכל השאלות הנכונות, במטרה לקבל את התשובות הכי מדויקות ומפורטות שיש. למה? פשוט מאוד – ככל שיהיה לכם ביד יותר מידע רלוונטי, כך תוכלו להבין איזו מבין חברות הביטוח היא הטובה ביותר עבור ביטוח מקיף לרכב שלכם.

השאלה החשובה ביותר, עוד לפני שתרדו לפרטי פרטים בנוגע לפוליסת ביטוח מקיף, היא מהן הסיטואציות הנכללות בפוליסה של ביטוח מקיף אצל חברת הביטוח שבגינן תוכלו לקבל פיצוי כספי עבור נזקים שנגרמו לרכב שלכם. חלק מהפוליסות יהיו מקיפות יותר וחלק מהפוליסות יהיו מקיפות פחות, ולכן חשוב לשים לב שסיטואציות מרכזיות שעלולות לקרות בזמן שימוש ברכב הן חלק מרשימת הסיטואציות שחברת הביטוח מציעה במסגרת הפוליסה.

לא לשכוח – אנחנו חיים במדינת ישראל

לא סתם עניין הסיטואציות הוא מודגש ביותר כאן. במדינת ישראל קיימות לא מעט סיטואציות שלצערנו הן אינן חריגות כלל – פיגועים, מהומות, הפגנות, שביתות ומלחמה הם רק חלק מרשימת הסיטואציות שיכולות ליפול עלינו משום מקום, ובדיוק ברגעים האלו אתם רוצים ביטוח שיבטיח שלא משנה מה יקרה במהלך הסיטואציות האלו – אתם מכוסים מבחינת הנזקים הפוטנציאלים לרכב שלכם.

שאלות נוספות שחשוב לוודא

אחרי שיש בידיכם את רשימת הסיטואציות, אפשר לגשת לשלבים הבאים. חשוב בהשוואת ביטוח מקיף לוודא מהי הנוסחה שלפיה נקבע שווי הרכב. בפעמים מסויימות הנוסחה תופיע בנוסח הביטוח המקיף, אבל אם לא – חשוב לוודא את זה.

גם הרחבות או הגנה לאביזרים שהוספתם לרכב והם אינם מהווים חלק מהמפרט של הרכב זקוקות להגנה, ולכן חשוב לוודא האם הפוליסה מציעה כיסוי גם עבור נזק שעלול להיגרם להם או שלא.

השוואת ביטוח מקיף
השוואת ביטוח מקיף

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם עד 15 מיליארד שקלים המוגדרים ככספים וביטוחים אבודים

תנאים, תנאים, תנאים

כן, תתפלאו, אבל גם לחברת הביטוח יש תנאים שאנחנו צריכים לעמוד בהם, וכמה שיותר מהם תדעו מראש – ככה יהיה לכם קל יותר. השוואת ביטוח מקיף חייבת להניב לכם גם את פרטי המידע הבאים – האם קיימים תנאים מקלים על מנת לקבוע מצב של טוטאל לוס, לדעת את התנאים שבגינם תוכלו לקבל רכב חלופי ומה יהיה מחיר עבורו, מהו גובה ההשתתפות העצמית והאם היא משנה את מחיר הפוליסה וכמובן התנאים לקבלה של רכב חדש.

מעבר לכל אלו – חשוב כמובן לדעת מול מי אתם עומדים ולנסות לגשש ולהכיר את חברת הביטוח שמעניינת אתכם. אומרים שאין משני לרושם ראשוני, והרושם הראשוני שיעשה עליכם הנציג של חברת הביטוח יכול בהחלט לשקף את השירות הכללי שחברת הביטוח נותנת ללקוחות שלה. ככל שתהיו מרוצים יותר אחרי השיח הראשוני, כך תוכלו לדעת שאתם עומדים מול חברת ביטוח אמינה, שירותית, זמינה ואדיבה.

איך עושים השוואת ביטוח מקיף?

השוואת ביטוח מקיף בעבר היתה תלויה בעשרות שיחות טלפון עם נציגי חברות הביטוח השונות, עריכת טבלאות מסודרות על פי קריטריונים כמו מחיר, היקף ושם נציג השירות וכמובן פגישה פיזית במשרדי חברות הביטוח על מנת להתחיל ולחוש את השירות שלהן. היום העולם כבר ממש לא עובד ככה.

במקום זה, מציעות היום חברות רבות ברחבי הארץ השוואת ביטוח מקיף בצורה מקוונת. מה זה אומר? פשוט כמו שזה נשמע – נכנסים לאתר של השוואת ביטוח מקיף, מזינים את הפרטים שלכם כמו סוג הרכב, פרטי הרכב, עליה לכביש, בעלות, לאיזה צורך הוא משמש, מי רשאי לנהוג על הרכב, תאריך לידה, וותק נהיגה של הנהג, מין של בעל הפוליסה, כתובת ועבר ביטוחי – והופ, בלחיצת כפתור כל פרטי השוואת ביטוח מקיף בדרך אליכם.

כמה זמן זה לוקח?

השוואת ביטוח מקיף היום היא לא עניין של שעות ארוכות, להיפך – מדובר על שניות קצרות בלבד בהן מערכת השוואת ביטוח מקיף מבצעת את השקלולים שלה על פי הנתונים שהזנתם. בתום שניות אלו, תקבלו טבלה מפורטת ומקיפה עם כל הפרטים שחשוב לדעת לגבי חברות הביטוח – היקף הפוליסה, מחיר הפוליסה, שם חברת הביטוח וטלפון ליצירת קשר. מדובר כאן על תהליך נוח מאוד שנגיש בכל שעות היום והכי חשוב – ידידותי מאוד למשתמש.

זה עולה כסף?

השוואת ביטוח מקיף היא חינמית אצל רוב החברות שנותנות את השירות הזה. לעיתים יוצעו לכם שירותים נוספים כמו שליחת הטפסים על ידי החברה ומעין סוג של תיווך ביניכם לבין חברת הביטוח. אם אתם שואלים אותנו – זה ממש לא חובה, ולאחר השוואת ביטוח מקיף תוכלו לצאת לדרך ולסגור את העניין בעצמכם.

יש חברת ביטוח מומלצת לביטוח מקיף?

כל חברת ביטוח מציעה היקפים שונים של הפוליסה ובמחירים שונים, בהתאם לפרטים שתספקו עבור הרכב שלכם. לכן, לא ניתן להמליץ כאן על חברת ביטוח מסוימת שכדאי לבחור בה, אולם בהחלט כדאי לגשת אל השוואת ביטוח מקיף כדי לקבל את התמונה המלאה ולבחור בצורה מושכלת וחכמה לכם באופן פרטני. שיהיה המון בהצלחה!

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0