Skip to content

מגדל ביטוח דירה

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

% 0
פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
% 0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול

ביטוח דירה הוא ביטוח שחשוב לרכוש, כיוון שהוא מגן על תכולת הבית ועל המבנה, מפני נזקים שונים שיכולים להיגרם כתוצאה מנזק בזדון, נזק של איתני הטבע, ועוד. ניתן לרכוש ביטוח דרך אחת מחברות הביטוח, ולפני הרכישה מומלץ לבצע סקר שוק ולבדוק היכן מקבלים את הפוליסה הטובה ביותר מבחינת רמת הכיסוי והמשתלמת ביותר מבחינת המחיר.

חברת הביטוח מגדל מציעה את מגדל ביטוח דירה. מגדל היא חברה מקצועית וותיקה, שפועלת כבר יותר משבעים שנה בתחום הביטוח, ומציעה מגוון של מוצרים בתחום הביטוח, הפיננסים והפנסיה, כך שאפשר להיות בראש שקט כאשר רוכשים ממנה ביטוח דירה. מגדל ביטוח דירה הוא ביטוח הוגן ואיכותי, שיבטיח לכם הגנה במקרה של נזק לרכושכם היקר.

הדירה, היא לרוב הנכס היקר ביותר שיש לאדם או למשפחה, וכדאי לדאוג שהוא יישמר תקין, ושיהיה ביטוח למקרי נזק. בפוליסת הביטוח של מגדל ביטוח דירה, תוכלו לקרוא על הכיסויים השונים שתקבלו כשתרכשו את הפוליסה. מטרתה של פוליסת הביטוח של מגדל ביטוח דירה, היא לכסות עלויות של נזקים שונים אפשריים. הפוליסה נותנת כיסוי במקרים של נזקי מים, שריפות, ונזקים אחרים שנגרמים על ידי איתני הטבע, כמו כן הביטוח מקנה כיסוי צד ג'- למקרה של נזק לאדם ששהה בתחומי הבית, ונזק שנגרם בעקבות פריצה לבית וגניבה ממנו, או בעקבות נזק שנגרם לו בזדון.

מלבד סעיפי הביטוח האלו, ניתן להוסיף למגדל ביטוח דירה גם ביטוח תכולה. ביטוח תכולה יכסה נזק שעלול להיגרם לתכולת הבית- הרהיטים מכשירים החשמל השונים, הבגדים, פסלים ואביזרי דקורציה אחרים, ספרים, תכשיטים ופריטים נוספים. במקרה של גניבה, מגדל ביטוח דירה יכסה את העלות של רכישת הציוד מחדש. חשוב לציין בפני סוכן הביטוח את הפריטים המיוחדים שיש לכם בבית, ולדאוג שאלו יהיו מפורטים כהלכה בתוך הפוליסה.

מה כולל הכיסוי של מגדל ביטוח דירה? בין השאר, הוא כולל נזק מהתפוצצות או התלקחות, נזקים שנגרמים מסערות- מגשם, שלג וברד, נזקים כתוצאה מאש וברקים, התנגשותו של כלי רכב כלשהו במבנה הבית, שיטפון, רעידת אדמה, פריצה ונזק בזדון, ועוד. אלו סעיפים שחובה על חברת הביטוח להכניס לכל פוליסת ביטוח שהיא מנפיקה, אלא אם הלקוח מבקש להסיר חלק מהסעיפים מסיבותיו האישיות. לרוב, חברות הביטוח מוסיפות סעיפי ביטוח נוספים ומרחיבות את הפוליסה הבסיסית.

בפוליסת הביטוח של מגדל ביטוח דירה, ניתן להוסיף סעיפים מיוחדים על פי הציוד והתכולה הספציפיים שיש לכם בבית. כך למשל כיסוי לתכשיטים- עד לשווי של עשרה אחוזים משוויה של תכולת הדירה, ביטוח תאונות אישיות לבני המשפחה, כיסויים לנזק שעלול להיגרם לכיריים קרמיות, כיסוי לרהיטי גינה ולצמחייה שבחצר הבית, כיסויים למחשבים ולמערכת קולנוע ביתי, כיסוי לציוד שיש בבית אם קיים בו עסק ביתי, כיסוי על ערך הקרקע, ועוד. מומלץ להתייעץ עם יועץ הביטוח, ולהיות בטוחים שהביטוח במגדל ביטוח דירה שהותאם לכם, הוא אכן הביטוח הטוב ביותר בשבילכם.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

0
מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
% 0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)