Skip to content

שירביט ביטוח דירה

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

ביטוח דירה בחברת שירביט

חברת שירביט החלה להציע שירותי ביטוח בשנת 2000, וכיום היא מציעה פוליסות ביטוח במגוון ענפים ביטוח, ביניהם ביטוח רכוש, ביטוח דירות, ביטוח בתי עסק, ביטוח רכב, ביטוח בריאות ועוד. החברה מפעילה 7 סניפים הפזורים ברחבי הארץ בערים המרכזיות. תוכלו לקבל מידע נוסף והצעות מחיר באתר האינטרנט העדכני והידידותי לשימוש של החברה. כל שעליכם לעשות הוא לחפש במנוע החיפוש את המילים שירביט ביטוח דירה, ותוכלו להגיע ישירות לאתר.
שירביט היא חברת ביטוח לא גדולה, אך היא תחרותית ולכן מציעה מחירים משתלמים והצעות טובות מאוד, כך ששווה לבדוק גם אותה כשאתם עושים סקר שוק לפני רכישתה של פוליסת ביטוח באחד התחומים. מה נכלל אצל שירביט ביטוח דירה? חשוב להבין, שביטוח הדירה מתחלק לשני חלקים- ביטוח מבנה הדירה, וביטוח תכולתו. אלו שני ביטוחים שונים, ואם רוצים לרכוש את שניהם, ניתן לרכוש אותם בנפרד בתור שתי פוליסות ביטוח, או לאחדן במידת האפשר, ולהכין פוליסת ביטוח משולבת.


אצל חברת שירביט ביטוח דירה הוא ביטוח הוגן שמנסה לכסות ככל האפשר נזקים שעלולים להיגרם לדירה ולהוביל להוצאות גדולות מאוד במידה שאין ביטוח. מה יכסה ביטוח הדירה של שירביט ביטוח דירה? ביטוח המבנה יקנה את עלותם תיקונים של נזקים שנגרמו בעקבות שריפה, התפוצצות, נזקי טבעי שונים, רעידת אדמה, קצר חשמלי שהוביל לנזקים, ועוד. בביטוח מבנה, נכללת גם המרפסת, וחלקים ואביזרים שמחוברים ישירות למבנה, כמו דלתות, דודי שמש וכדומה.


ומה כולל ביטוח תכולת הדירה של שירביט ביטוח דירה? הביטוח מקנה כיסוי לחפצים שנמצאים בתוך הדירה- בין אם הם של הלקוח, או של אדם אחד. ישנן מגבלות לסכום הביטוח, וחשוב לבדוק שהסעיף הזה מקובל עליכם. אם תרצו להגדיל את סכום הביטוח, תוכלו לשנות את הפוליסה ולהגדיל את גובה הכיסוי, אך תהיה עלות גבוהה יותר לפוליסה. הפוליסה מכסה אחר כל נזק שניתן לחשוב עליו, כל אלו שכלולים בביטוח המבנה, ונזקים ספציפיים לחלק הפנימי של הבית.
באתר האינטרנט של החברה, תוכלו לקבל מידע חשוב שנוגע לפעולה מיידית במקרה שהייתה תאונה או נגרם נזק לבית, במקרה של גניבה, במקרה שבו יש צורך בהפעלתה של פוליסת ביטוח כלשהי- שירביט ביטוח דירה, שירביט ביטוח בריאות וכו', כמו גם מספרי טלפון חשובים לשעת חירום.


חברת שירביט מעוניינת להיות מקצועית ככל האפשר, וכך למשל היא חושפת באתר האינטרנט שלהם את כל הדוחות הכספיים של השנים האחרונות, ומידע חשוב נוסף. המטרה שלה היא להיות הוגנת ושקופה ככל האפשר, וליצור תחושת אמינות וביטחון אצל לקוחותיה. כמו כן, מציגה החברה את המדיניות שלה בנוגע לאיתור כשלי אשראי ולטיפול בחובות בעייתיים, כדי לשמור על האינטרסים והביטחון הכלכלי של מבוטחיה.
ביטוח דירה הוא ביטוח חשוב היכול להיות ההבדל בין אובדן מלא של הנכס או תכולתו לבין שיקום מהיר וכיסוי כל הנזקים.,גם עבור חברת שירביט, ביטוח דירה הוא אחד הביטוחים החשובים והעיקריים בסל פוליסות הביטוח המוצעות על ידה.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0