Skip to content

איך עורך דין לביטוח לאומי יסייע לכם במימוש פוליסת אובדן כושר עבודה?

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

אתם אולי לא מתלהבים לחשוב על ביטוח אובדן כושר עבודה. עם זאת, ככל שתתעלמו מהצורך בו זמן רב יותר, אתם מוגנים פחות מפני הסיכונים הפיננסיים ארוכי הטווח שעלולים להיות למחלות ופציעות לא צפויות.

היכולת לעבוד ולהתפרנס היא אחד הנכסים החשובים ביותר שיש לכם הוא. אבל מה קורה אם אתם מאבדים את יכולתכם לעבוד – אפילו באופן זמני? האפשרות בשום פנים ואופן לא רחוקה, ולכן אתם חייבים ביטוח שיכסה נזקים שעלולים להיגרם לכם בשל אובדן כושר עבודה ועורך דין לביטוח לאומי, שידע להוכיח את זכאותכם למימוש הפוליסה ומיצוי זכויות מלא.

אם אתם או אחרים תלויים בהכנסה שלכם, אתם חייבים ביטוח אובדן כושר עבודה

אולי תופתעו לגלות, שקצבאות הביטוח הלאומי אינן זמינות עבור מי שצפוי להיות מחוסר עבודה פחות משנה, וזאת מבלי לקחת בחשבון קריטריונים נוספים שעליכם לעמוד בהם. בינינו, אף אחד לא רוצה להיות במקום הזה. שנה ללא הכנסה עלולה לדלל את החסכונות שלכם ולהשפיע משמעותית על מעמדכם מבחינה כלכלית.

ביטוח אובדן כושר עבודה מחליף חלק מההכנסה שלכם כאשר אינכם יכולים לעבוד

אם אין באפשרותכם לעבוד עקב מחלה או פציעה, ביטוח אובדן כושר עבודה יכול לעזור לשלם עבור הוצאות חיוניות, כולל מזון, שירותים, שכר לימוד בבית הספר, משכנתא ותשלומי רכב.

קחו בחשבון, שרוב ההיעדרויות ארוכות הטווח ממקום העבודה נובעות ממחלות, לא מתאונות. הנפוצות שבהן כוללות פציעות גב, סרטן, מחלות לב ומחלות אחרות שתורמות לרוב לתביעות נכות ארוכות טווח.

כדי לקבל את מה שמגיע לכם, יהא עליכם תחילה להוכיח את זכאותכם. מומלץ להיעזר בעורך דין לביטוח לאומי כדי לנהל את תיק התביעה בצורה מקצועית ומהירה.

הסיכון לנכות במהלך שנות עבודתכם עשוי להיות גדול ממה שנדמה לכם

הסטטיסטיקה קובעת כי יותר מ- 25% מבני ה- 20 של היום יחוו נכות שמרחיקה אותם מעבודתם לפחות לשנה לפני שהם יגיעו לגיל הפרישה. למרבה המזל, ביטוח אובדן כושר עבודה יסייע לכם לשמור על זרם הכנסה קבוע, אם וכאשר לא תוכלו לעבוד עקב מחלה או פציעה. פרט לכך, קל יותר וזול יותר לעשות ביטוח אובדן כושר ככל שאתם צעירים יותר.

הגנו על 60-80% מההכנסה שלכם

כלל אצבע טוב הוא להגן על 60-80% מההכנסה שלכם לאחר מס. אם תיפגעו בעתיד, יהא עליכם לעמוד בהוצאות המחייה החיוניות שלכם. היעזרו בסוכן הביטוח כדי לבחון מהו סכום הביטוח לאובדן כושר עבודה הטוב ביותר עבורכם.

האם המעסיק מבטח אתכם?

בדקו איזה כיסוי מוענק לכם על ידי הביטוח מטעם המעסיק ומה כוללת חבילת ההטבות לעובדים במקום עבודתכם. ייתכן שתרצו לבחון היטב את הכיסוי שמוענק לכם, שכן הטבות קבוצתיות לבדן עשויות שלא להספיק, בשל מגבלות פוטנציאליות של הטבות וסוגי הכנסה מכוסים.

הרעיון הבסיסי של ביטוח אובדן כושר עבודה הוא פשוט: אם אתם חולים או פצועים ולא יכולים לעבוד עקב נכות המכוסה בפוליסה שלכם, אתם מקבלים תגמולים. ההצהרה הפשוטה הזו מתארת מגוון עצום של אפשרויות ותרחישים, ולכן ישנן סוגיות חשובות שצריך להבהיר לפני שתוכלו לקבל פוליסת נכות. מסיבה זו כדאי להתייעץ עם עוד ביטוח לאומי, ובזמן עריכת ההסכם לוודא שהוא נותן מענה על השאלות הנוגעות לאופן שבו יפעלו תגמולי הביטוח באופן ברור ומפורט.

  1. מהי הגדרת הנכות בפוליסה? סוגים מסוימים של פציעה או מחלה קטסטרופלית הופכים אתכם לא כשירים לעבודה בעליל, בעוד שאחרים לא ברורים באותה מידה. גם ההגדרות של מוגבלויות שונות עלולות להשתנות, וכן רמות הנכות, מה שישפיע על קצבת הנכות הכוללת שתוכלו לקבל על סמך הגדרות אלו.
  2. משלח יד פרטי או כל משלח יד? חשוב לבדוק האם קיימת ההבחנה הזו בפוליסה. במקרים מסוימים זה קריטי, למשל, כאשר מדובר במנתח שנפצע בידו ויכולתו לנתח נפגעה, אך הוא בריא מספיק כדי לבצע עבודות אחרות.
  3. מהי תקופת ההמתנה של הפוליסה? מרבית הפוליסות נכנסות לתוקף לאחר תקופת הכשרה מסוימת. פרט לכך, חשוב לבחון מהו פרק הזמן שצריך להמתין לאחר קביעת הנכות עד למועד קבלת הקצבאות.
  4. מהו סכום הקצבה? סכום הקצבה הוא הסכום שישולם לכם מידי חודש. זהו אחד ההיבטים החשובים ביותר של הפוליסה, והוא יקבע כמה אחוזים ישולמו לכם משכרכם.
  5. מהי תקופת התשלום? גם תקופת התשלום עלולה להשתנות בין הפוליסות השונות, ויכולה לנוע בין 3-6 חודשים ועד לגיל הפנסיה, תלוי בסוג הפוליסה שלקחתם.
  6. מה האותיות הקטנות קובעות? לכל פוליסה יש תנאים ייחודיים. כמו כל חוזה, היא עשויה להכיל הוראות ותנאים שונים, שכדאי לבחון לפני ולפנים בעזרת עורך דין מומחה לביטוח לאומי ואובדן כושר עבודה.
  7. אם אתם נמצאים כרגע בתביעה מול ביטוח לאומי ואתם שואלים את עצמכם האם תעשו זאת לבד או בעזרת עורך דין מומחה לביטוח לאומי, קראו את הכתבה הבאה.

הבנת תנאי הפוליסה הנה הכרחית לצורך רכישת הפוליסה הטובה ביותר עבורכם. בעזרת סוכן ביטוח מקצועי תוכלו להתאים את פוליסת הביטוח שלכם באופן אישי ואופטימלי, אך בעזרת עו"ד לביטוח לאומי, המתמחה בתביעות אובדן כושר עבודה, תוכלו להבטיח מימוש ומיצוי זכויות באופן מלא, במיוחד מול חברות הביטוח, שתמיד ירצו לשלם פחות, בעוד שלכם מגיע לקבל כמה שיותר.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0