Skip to content

ביטוח דירה 9000000

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

9000000 ביטוח דירה

חברת הביטוח 9000000 מציעה שירות יוצא דופן, וצורת שירות שונה מזו שאליה היו רגילים עד השנים האחרונות. החברה מתאפיינת במחירים נמוכים, בקמפיינים פרסומיים מושכי תשומת לב, במחירים נמוכים ובאתר אינטרנט יעיל ושימושי מאוד. ב-9000000 ביטוח דירה הוא אחד הביטוחים שהחברה מציעה, וניתן לרכוש ב-9000000 ביטוח דירה למבנה הדירה, ולתכולתה.

9000000 היא חברה שנמצאת בשליטתה של חברת הביטוח איי.די.איי, שמפעילה גם את חברת הביטוח ביטוח ישיר, וחברות נוספות בתחומים אחרים- מימון ישיר בתחום המימון, ובתחום ההשקעות חברה שנקראת- ישיר בין השקעות. החברה הוקמה בשנת 1994, ומיד החלה למכור פוליסות שונות דרך הטלפון- בתחילה פוליסות ביטוח דירה ופוליסות ביטוח רכב. ככל שעברו השנים, הרחיבה החברה את הפעילויות שלה ואת תחומי הביטוח שבהן פעלה, וכיום ניתן לרכוש ב-9000000 ביטוח דירה, ביטוח חיים ,ביטוח בריאות, ביטוח המגן מפני אבדן כושר עבודה, ביטוח נסיעות ועוד.

כיום, כל פעילות החברה אינה מתבססת על סוכני ביטוח, אלא על שירות טלפוני והזמנות דרך האינטרנט. כך עמלות הסוכנים נמנעות, ומחירי פוליסות הביטוח יכול לרדת ולהוות תחרות מול חברות אחרות. חברת איי.די.איי נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, והשליטה בה נמצאת בידי חברת ביטוח ישיר- השקעות פיננסיות בע"מ.

באתר האינטרנט של 900000 ביטוח דירה יוצע לכם מיד, ואופן בניית הפוליסה הוא פשוט וקל. ישנם מספר צעדים שיש לעשות, פרטים שיש לציין ופירוט מסוים שנדרש, ולאחר מכן תקבלו הצעת מחיר. הצעת המחיר איננה מחייבת, ואתם לא חייבים מיד לרכוש את הפוליסה, אך יש לקחת בחשבון שייתכן שהמחיר ישתנה בעתיד.

900000 ביטוח דירה הוא ביטוח שכדאי לרכוש, כיוון שביטוח דירה הוא הדבר ששומר עליכם מפני נזקים שעלולים להיגרם לדירה שלכם, לחלק החיצוני שלה או לתכולה ולחפצים שלכם. במקרה של גניבה או פריצה, נזקים רבים עלולים להיגרם, ומלבד עוגמת הנפש הגדולה, הסכומים שתאלצו להוציא כדי להחליף את החפצים הגנובים ולתקן את הנזק הפיזי שנגרם, יכולים להיות גדולים מאוד.

באתר האינטרנט של 9000000 ביטוח דירה הוא פשוט וקל- אתם נדרשים להחליט תחילה אם אתם מעוניינים בביטוח מבנה, ביטוח תכולה, או פוליסת ביטוח שמשלבת את שני הביטוחים- ביטוח מבנה וביטוח תכולה. בכל שלב תתבקשו לתת פרטים מסוימים, ובכל עת, אם אתם זקוקים לכך, תוכלו לפנות לנציג שירות שישמח לעזור לכם ולהסביר לכם כיצד להמשיך ולבנות את הפוליסה כך שתתאים לכם ככל האפשר.

כמו כן, חשוב לדעת שהחברה פותחת במבצעים מעת לעת. המבצעים האלו מתפרסמים באתר האינטרנט של החברה, ופעמים רבות גם בכלי התקשורת האחרים- הטלוויזיה, הרדיו והעיתון. כך למשל בתחילת שנת 2011 היה מבצע של 20 אחוזי הנחה על ביטוח משכנתה, והבטחה כי בניית הפוליסה והשלמת התשלום עליה ייקחו ללקוח הממוצע כחמש דקות בלבד. כל העובדות האלו גורמות לחברת הביטוח 9000000 להיראות מושכת, יעילה ועכשווית. 9000000 ביטוח דירה אינו שונה מאלו, וגם הוא צובר תאוצה והופך לפופולארי עם השנים.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0