Skip to content

הר הביטוח – הכלי המהפכני לניהול ביטוחים בקלות ובשקיפות

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

מבוא

בשנים האחרונות, כחלק מהמגמה הגוברת של דיגיטציה, גם עולם הביטוח עובר טרנספורמציה משמעותית. במסגרת תהליך זה, הושק לאחרונה בישראל אתר "הר הביטוח", המאפשר לכל אזרח לקבל תמונה מקיפה ומרוכזת של כל הביטוחים הפעילים הרשומים על שמו. במאמר זה נסביר על היתרונות השונים של שירות זה וכיצד ניתן להשתמש בו בצורה אפקטיבית.

מהו הר הביטוח וכיצד הוא פועל?

הר הביטוח הוא מאגר מידע מקוון המרכז נתונים מכל חברות הביטוח הפועלות בישראל. לאחר הזנת מספר תעודת הזהות באתר, המערכת מפיקה דוח מקיף הכולל את כל פוליסות הביטוח הקיימות על שם המשתמש.

הדוח מוצג בממשק ידידותי וקל להבנה, וכולל פרטים חשובים כגון עלויות, תאריכי חידוש, סכומי כיסוי ועוד. כך, בלחיצת כפתור, כל אדם יכול לקבל תמונה מלאה של מצבו הביטוחי.

מה כולל הר הביטוח?

הר הביטוח הוא למעשה מאגר מידע כלל-ארצי המכיל נתונים מכל חברות הביטוח בישראל. בעזרת הזנה של מספר תעודת זהות בלבד, האתר מספק דו"ח אישי המציג את פירוט מלא של כלל הפוליסות הרשומות על שמו של המשתמש, כולל ביטוחי בריאות, רכב, דירה, ביטוח חיים ועוד.

בנוסף לנתונים הבסיסיים כגון שם הפוליסה, מועד רכישה ותום תקופת ביטוח, הדו"ח כולל גם פרטים מהותיים יותר כמו סכומי כיסוי, השתתפות עצמית, פרמיה חודשית/שנתית ופרטי יצירת קשר מול חברת הביטוח.

כל זאת בעיצוב קליל ונגיש, המאפשר לכל אדם – גם כזה שאינו בקיא בענף הביטוח – להבין את תכולת הדו"ח בקלות ולהיות בשליטה על התיק הביטוחי האישי שלו.

כיצד מצמצמים עלויות ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות הר הביטוח?

אחד התחומים הבולטים בהם תורמת מערכת הר הביטוח לחיסכון כספי משמעותי הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. רבים מהישראלים רוכשים ביטוח זה לקראת טיסה לחופשה בחו"ל, מבלי שהם מודעים לעובדה שכבר קיים להם כיסוי ביטוחי רלוונטי – למשל, דרך כרטיס האשראי או במסגרת הביטוח המשלים בקופ"ח.

כניסה לאתר הר הביטוח מאפשרת למשתמש לראות בברור האם כבר יש לו הגנה ביטוחית לחו"ל (ביטוח נסיעות קיים שרכשנו כבר והוא בתוקף), ולחסוך לעצמו רכישה כפולה של אותו המוצר. בנוסף, אתר השוואת מחירים כדוגמת travelworld יכול לאתר עבור המשתמש את האפשרות הזולה ביותר לרכישת ביטוח נסיעות, אם בכל זאת יש צורך ברכישה כזו.

מה התועלות של הר הביטוח בהקשר לביטוחי רכב?

תחום נוסף בו מסייע הר הביטוח לציבור בישראל הוא ביטוחי רכב. העיון בדו"ח מאפשר לבעלי כלי רכב לזהות האם קיימים על שמם ביטוחים כפולים שאין עליהם צורך – למשל, 2 פוליסות מקיף לאותו רכב בדיוק, או ביטוח נהג צעיר/נהג משנה על רכב גם כשאין עוד נהג משנה.

ביטול כיסוי מיותר עשוי להוביל לחיסכון של מאות עד אלפי שקלים בשנה.

כיצד סוכן ביטוח משתלב עם הר הביטוח?

למרות שהר הביטוח נועד ליצור עצמאות ושקיפות מבחינת המבוטחים, לא בהכרח מדובר בתחליף מלא לפגישת ייעוץ מקצועית עם סוכן ביטוח אנושי. תפקידו של הסוכן אינו מסתכם רק במכירת ביטוח, אלא גם בליווי הלקוח לאורך זמן וביצירת חבילה ביטוחית התפורה למידותיו האישיות.

ואכן, סוכני ביטוח מנוסים מנצלים את הנתונים בהר הביטוח כדי להעניק שירות מדויק ומותאם יותר לצרכי לקוחותיהם הקיימים והעתידיים. דרך הדו"ח הסוכן יוכל לבדוק ביעילות אילו סוגי ביטוח קיימים או חסרים ללקוח, וכן מהי רמת הכיסוי המומלצת עבורו.

הר הביטוח – האם אני מוכן לפנסיה?

שימוש נבון במידע הקיים בהר הביטוח מאפשר לא רק התנהלות יעילה ונכונה של תיק ביטוחים בהווה, אלא גם מתן מבט צופה פני עתיד בכל הקשור להיערכות לפנסיה. הדו"ח בהר הביטוח אניו מציג בפני המשתמש גם את המידע הפנסיוני העדכני על שמו – כולל קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחי מנהלים קיימים, לכן יש לגשת לאתר המסלקה הפנסיוני.

אף עיון בנתונים אלו מאפשר לכל אדם להבין האם הוא חוסך כיום די כסף לטובת גיל פרישה איכותי, או שמא יש מקום להגדלת ההפרשות.

סיכום

הר הביטוח הוא יוזמה חשובה ומבורכת של משרד האוצר, המובילה לשינוי של ממש בחווית הביטוח והחיסכון של אזרחי ישראל. באמצעות מתן גישה נוחה למידע שקוף, מדויק ועדכני, המערכת מאפשרת לכל משתמש לייעל את ניהול הביטוחים וכספי החיסכון שלו.

חשוב להדגיש כי הפוטנציאל הגלום בהר הביטוח יתממש במלואו רק כאשר האזרח הישראלי ינצל אותו בפועל. משמעות הדבר היא שעל כל אחד ואחת מאיתנו לגלות אחריות ולהפוך לשגרה את הכניסה לאתר, צפייה בדו"ח ובחינת הנתונים ומשמעותם.

אם נצליח להטמיע זאת כהרגל, נזכה להיות מבוטחים וחוסכים באופן חכם יותר – הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

הר הביטוח: https://harhabituach.org

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0