Skip to content

השוואת ביטוח רכב 2021

השוואת ביטוח רכב יסודי שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון מלא של:

רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון
משרד האוצר
מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

נציג מקצועי של הר הביטוח

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

השוואת ביטוח רכב – הדרך הקלה להשוואה

כל מי שמחזיק ברכב כדאי שיחזיק גם בביטוח רכב שיוכל לכסות עבור נזקים שעלולים להיגרם לרכב בזמן השימוש בו. היות ובמדינת ישראל קיימות כמה וכמה חברות ביטוח שונות המציאות פוליסות שונות, בהיקפים שונים ובמחירים שונים, מומלץ לערוך השוואת ביטוח רכב על מנת לדעת מה היא הפוליסה המתאימה לכם ביותר. אולם איך עושים את זה ולמה חשוב לשים לב בזמן שעושים השוואת ביטוח רכב? כל זאת ועוד במאמר הבא.

הר הביטוח - תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח דירה

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

ביטוח רכב – דברים שחשוב לדעת עוד לפני שניגשים להשוות

אז לפני שנתחיל, בואו ונעשה היכרות קצרה עם העולם של ביטוח רכב. עולם זה מכיל שלושה סוגי ביטוחים – ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. ביטוח חובה הוא, כשמו כן הוא, חובה. אליו ניתן להוסיף עוד אחד או שניים מסוגי הביטוח הנוספים, שמהווים מעין ביטוחים משלימים.

ביטוח מקיף וביטוח צד ג' מכילים כל אחד מהם סעיפים נוספים בפוליסה שמבטיחים כיסויים עבור תחומי נזק רחבים יותר. כמובן שככל שתחזיקו ביותר סוגי ביטוח רכב, כך תבטיחו כיסוי מקסימלי בזמן שתהיו זקוקים לו.

השוואת ביטוח רכב – איך עושים את זה?

השוואת ביטוח רכב היא חלק בלתי נפרד מתהליך רכישת הביטוח, ולמה? כמו בכל תחום בחיים אנחנו רוצים לדעת את כל האפשרויות שעומדות בפנינו לפני שאנחנו מקבלים החלטה. כך גם בתחום הרכב. אנחנו בטוחים שגם לפני שקניתם את הרכב עצמו, בחנתם את האפשרויות – סוגי הרכבים, כוח סוס ונתונים נוספים. בהמשך לזה, גם השוואת ביטוח רכב היא הכרחית כדי לדעת איזה ביטוח הכי טוב, הכי מקיף וכמובן במחיר שמתאים לנו.

אז איך עושים את זה? פשוט מאוד. ראשית חשוב להשוות בין פוליסות דומות, כלומר ביטוח רכב מקיף של חברת ביטוח מסויימת אל מול ביטוח רכב מקיף של חברת ביטוח אחרת, וביטוח רכב צד ג' של חברת ביטוח מסויימת אל מול ביטוח רכב צד ג' של חברת ביטוח אחרת.

מה בודקים בהשוואת ביטוח רכב מקיף?

יש כמה דברים חשובים שתצטרכו לקחת בחשבון בזמן שאתם ניגשים להשוואת ביטוח רכב מקיף. חשוב להבין שלא מדובר כאן על תחום שאפשר להיות בו ביישנים, ותצטרכו לוודא שאתם יוצאים עם כל התשובות שיוכלו לסייע לכם לקבל החלטה.

בראש ובראשונה תצטרכו לוודא את כל סוגי הסיטואציות והמקרים שעלולים לקרות שנכללים תחת הביטוח ותוכלו לקבל כיסוי בגינם. ביטוח רכב מקיף יכיל פחות או יותר את אותו ההיקף עם מצבים דומים שנכללים תחת הכיסוי, אולם פוליסות מסויימות מציעות הרחבה קצת יותר מקיפה למצבים קיצוניים כמו שביתה, פיגוע, מהומה ועוד.

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם 6.5 מיליון
מקרים פוטנציאלים של כפל ביטוחי

פרמטרים נוספים לבדיקה

דברים נוספים שחשוב להעלות מול חברת הביטוח הם: לבדוק שהנוסחה לקביעת שווי הרכב מופיעה בטופס הביטוח בצורה מפורטת וברורה, תנאים מקלים לקביעה של מצב טוטאל לוס, תנאים ומחיר עבור קבלה של רכב חלופי, סכום ההשתתפות העצמית והשפעה שלה על המחיר הכללי של הפוליסה, תנאים לקבלה של רכב חדש ומעל לכל אלו – השירות. את רמת השירות של חברות הביטוח השונות ניתן לבחון באמצעות מדד השירות המתפרסם על ידי משרד האוצר, וכמובן באמצעות החוויה האישית שלכם דרך שיחות הטלפון והפגישות עם נציגי החברה, שיטוט באתר האינטרנט של החברה שיצביע גם על רמת הנגישות של חברת הביטוח ועוד.

מה בודקים בהשוואת ביטוח רכב צד ג'?

היות ומדובר כאן על ביטוח רכב עם פרמטרים אחרים לגמרי, חשוב לדעת גם במקרה של השוואת ביטוח רכב צד ג' מה כדאי לבדוק. הדבר שצריך לבדוק כאן בראש ובראשונה הוא גבול האחריות. גבול האחריות יגדיר מה הוא הסכום המקסימלי אותו תוכלו לקבל מחברת הביטוח שתבחרו בזמן של גרימת נזק לצד ג'. במקביל, חשוב גם לדעת מה גובה ההשתתפות העצמית שלכם.

בנוסף, חשוב להבין מהו ההיקף של הטיפול המשפטי שתוכלו לקבל במידה ותיאלצו להתמודד עם תביעה מצד ג'. שאלו כאן שאלות מנחות כדי שתוכלו לקבל תשובות ספציפיות: האם הביטוח מכיל גם תביעות נזק אזרחיות וגם תביעות פליליות או רק את אחת מהן? האם הביטוח תקף רק בזמן התביעה הראשונית הוא שהוא תקף גם בזמן תהליכי הערעור? אילו טפסים או ראיות תצטרכו להציג על מנת להנות מהחזר של ההוצאות? מה הסכום המקסימלי אותו תוכלו לקבל בחזרה? האם הכיסוי בא לידי ביטוי דרך ייצוג על ידי עורך דין מטעם חברת הביטוח או דרך החזר הוצאות? כמובן שבדומה להשוואת ביטוח רכב מקיף – גם כאן חשוב למדוד ולהשוות בין השירות של חברות הביטוח השונות.

השוואת ביטוח רכב
השוואת ביטוח רכב

הידעת?
רשות שוק ההון מגלה כי ישנם עד 15 מיליארד שקלים המוגדרים ככספים וביטוחים אבודים

האם יש המלצה על חברת ביטוח שתוכל לספק לי ביטוח רכב במחיר טוב?

נושא הביטוח הוא נושא מורכב, וחברות הביטוח גם הן מחזיקות בכל מיני פוליסות משתנות בהיקפים שונים ובמחירים שונים. לכן, לא ניתן להצביע על חברת ביטוח אחת שתציע בוודאות מחיר טוב יותר מחברת ביטוח אחרת. מה שכן ניתן לומר בוודאות הוא שהשוואת ביטוח רכב היא עניין של חובה לפני שתבחרו ביטוח רכב.

יש לי כמה פוליסות ביטוח אצל חברת ביטוח מסויימת, לא כדאי לי לרכוש דרכה גם ביטוח רכב?

להבדיל מסיטואציות אחרות שבהן יכולה להיות חשיבות לכמות ה"פריטים" שאתם רוכשים אצל חברה מסויימת, בכל הנוגע לחברות הביטוח אין קשר בין הדברים. גם אם אתם בעלי פוליסות ביטוח בריאות, דירה, חיים ועוד אצל חברת ביטוח מסויימת, אין כאן עניין של הנחה עבור הביטוח הנוסף או מבצעים כמו קנה 3 ביטוחים וקבל 1 חינם.

מדובר כאן על פוליסות שונות שמכסות תחומים שונים, ולכן כל אחת מהן עומדת בפני עצמה, מציעה גבולות אחריות שונים, כיסויים שונים, תנאים שונים וכמובן שגם מחיר שונה.

השוואת ביטוח רכב אונליין – יש דבר כזה!

בעקבות ההבנה שאנשים במאה ה-21 כבר לא כל כך אוהבים לעבוד קשה, לא בשביל דברים שחובה לעשות ובוודאי לא בשביל דברים שהם אקסטרה, מגוון חברות מציעות היום השוואת ביטוח רכב אונליין, כך שלא תצטרכו לבצע עשרות שיחות טלפון, לנהל טבלאות השוואה ולמרקר לעצמכם את האפשרויות הטובות ביותר.

במקום זה – תוכלו להנות מאתרי אינטרנט שמתחזקים ממשקים נוחים ופשוטים לשימוש על מנת להשוות בין קטגוריות חשובות כמו מחיר, היקף פוליסה ועוד. תוך הזנת פרטים קלה ופשוטה כמו מין, תאריך לידה וותק על הכביש תוכלו לקבל תוך שניות ספורות השוואת ביטוח רכב יעילה ומפורטת שתוכל לסייע לכם לקבל את התשובה החשובה לשאלה – אצל איזו חברת ביטוח לרכוש את ביטוח הרכב שלי.

תוקף הפוליסה – אחד הדברים החשובים ביותר ברכישת ביטוח רכב

ללא ביטוח חובה רכב אינו מורשה לנסוע על הכביש, את זה כולנו יודעים ולכן אנחנו דואגים לחדש אותו מדי שנה ושנה. אולם אחת הבעיות העיקריות מתחילות כאשר בעל הרכב שוכח לחדש גם את תוקף הביטוח המקיף וביטוח צד ג', ואז עלולות להיגרם סיטואציות מאוד לא נעימות שלא ניתן יהיה להתמודד איתן.

הקפידו על חידוש ביטוח רכב בזמן ותוכלו לוודא שאתם מכוסים כמעט בכל סיטואציה שעלולה לקרות לכם. שיהיה בהצלחה וסעו בזהירות!

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0