Skip to content

כלל ביטוח דירה

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

ביטוח דירה בחברת כלל

ביטוח דירה הפך לחשוב ולנפוץ בתקופה האחרונה, ככל שאנשים מבינים שכדאי להם לבטח את אחד הנכסים היקרים ביותר שיש להם. ביטוח דירה מקנה כיסוי על נזקים חיצוניים שעלולים לקרות לבית או לדירה, כתוצאה מנזקי טבע שונים, פריצות, גניבות, נזק בזדון ועוד. באמצעות כלל ביטוח דירה, אפשר להיות רגועים, ולדעת שבמקרה שיש בעיה כלשהי, יש לכם ביטחון וידיעה שיש לכם ביטוח ולא תצטרכו להוציא סכומי ענק מכיסכם הפרטי. כל חברות הביטוח מציעות סוגים שונים של ביטוחי דירה, וביניהם תמצאו את כלל ביטוח דירה.

כלל היא חברת ביטוח גדולה ויציבה, שנוסדה בשנת 1987, ומציעה מגוון רחב של שירותים- מוצרים פיננסיים ושירותים פיננסיים כמו תכניות חיסכון, ביטוח בריאות, תכניות מימון, תכניות אשראי, ביטוח דירה ורכוש, ועוד. כלל היא חברה מצליחה שאף נסחרת בבורסה, מבחינת החלוקה, היא נשלטת על ידי קבוצת אי.די.בי, בנק הפועלים והציבור שמחזיק נתח גדול ממניות החברה. על פי נתונים שונים, החברה חולשת על כרבע משוק הביטוח בישראל.

קבוצת כלל מפעילה חברות ביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, חברות לאשראי ועוד. החברה מעסיקה אלפי עובדים וביניהם כאלפיים סוכני ביטוח, ונחשבת לקבוצת ביטוח מן המובילות שבישראל, ולכן כשאתם רוכשים את כלל ביטוח דירה, אתם יכולים להיות רגועים, ולדעת שיש מאחורי החברה שבה בחרתם גב כלכלי איתן ויציב, שיכול להיות משמעותי ברגעי תביעות וצורך להוציא לפועל את השירות שבפוליסת הביטוח.

באתר האינטרנט של החברה, תוכלו למצוא מידע רב על כלל ביטוח דירה, ועל סוגי הביטוחים השונים. כדאי שכשאתם משוחחים עם סוכן הביטוח, תוכלו לפרט לו פירוט רב על הנכס שלכם, על הרכוש שבו וכל  מידע חשוב אחר. באתר האינטרנט תמצאו מידע שיעזור לכם לדעת אילו פרטים חשוב שתציינו, ואיזו פוליסת ביטוח תתאים לכם ביותר.

מה כוללת פוליסת הביטוח של כלל ביטוח דירה? הביטוח של כלל כולל כיסוי למבנה הדירה, או לתכולת הדירה, או לשניהם יחד, שזהו שילוב הגיוני ונפוץ, שכדאי לשקול אותו בחיוב. הנזקים שעלות תיקונים נכללת בכיסוי הפוליסה: נזקים שונים שנגרמים בעקבות שריפה, ברקים, התפוצצות, סערות- כולל גשם, שלג וברד, הצפות או שיטפון ממקור מים לא טבעי, מקרה של כלי טיס שנופלים ממנו חפצים, רעד על קולי כתוצאה מכלי טיס שטס קרוב, מקרה (אמנם יוצא דופן אבל אפשרי) של כלי רכב שנוסע לתוך הדירה, ונזק שנגרם כתוצאה מנזק בזדון, וכתוצאה מניסיון לפריצה או פריצה.

כמו כן, אם אתם רוכשים ביטוח תכולה, מעבר לתכולת הדירה, כלל ביטוח דירה מקנה כיסוי גם עבור מראות שנשברו, משטחי שיש שנגרם להם נזק, זכוכית ושמשות, נזק לציוד אלקטרוני כמו מחשבים ביתיים, נזק לחפצים אישיים שלא נמצאים בתוך שטח הבית, כיסוי על עלות החלפת מפתחות לאחר נזק או פריצה, ועוד.  לפני שחותמים על פוליסת הביטוח של כלל ביטוח דירה, מומלץ לקרוא אותה בעיון, ולראות אם יש סעיפים או פריטים ששכחתם ושכדאי להוסיף.

מידע נוסף ניתן למצוא אצלנו, הר הביטוח, וגם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח לסוגי ביטוח שונים בחברות שונות.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0