Skip to content

מה חשוב לדעת על תיקון חלון ממד?

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

בעתיד, אולי, נחיה בשלום עם שכנינו, אבל עד אנחנו חייבים להיות מוכנים גם למתקפות טילים. הכלל הנ"ל חל על כל אזרחי ישראל: מצפון החיזבאללה מכסה את כל הגליל, אזור חיפה ויכול להגיע גם לשרון, ומהצד השני של המדינה חמאס עלול לפגוע בכל ישוב מתל אביב ודרומה. 

המיגון האפקטיבי ביותר הוא הממד – מרחב מוגן דירתי, והסיבה לכך פשוטה: במקום לרוץ למקלט, כשלא תמיד יש מספיק זמן לכך, אפשר להישאר בבית ורק להגיע למרחב המוגן. אגב, ההחלטה להפוך את הממדים לחלק בלתי נפרד מסטנדרט הבנייה העדכני התקבלה כבר לפני כ-30 שנים, בעקבות מלחמת המפרץ שבה עירק שיגרה טילים לעבר ישראל.

השימוש הכפול בממד

מרגע שנקבע שבכל דירה חדשה יהיה גם מרחב מוגן, כל מי שגר בדירה כזו מרגיש באופן טבעי בטוח יותר. זהו פתרון מצוין גם לקשישים שמתקשים מאוד להגיע למקלט, וגם למשפחות עם ילדים קטנים. בנוסף קל יותר להכניס לממד את חיות המחמד ולספק גם להן את ההגנה ההכרחית.

כמעט תמיד הממד משמש למטרה נוספת, שהרי חבל להשתמש בשטח יקר ערך "רק" במצבי חירום. המרחב המוגן יכול להיות חדר אורחים, חדר עבודה ואפילו חדר של אחד הילדים. השימוש היומיומי עשוי להוביל למצב שבו נדרש תיקון חלון ממד, וכשזה המצב, חשוב להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות בלבד – כדי שתישמר רמת המיגון הנחוצה.

באילו מקרים חשוב לתקן את החלון במרחב המוגן?

תיקון חלון ממד מתבצע בכל סיטואציה שבה יש בעיה כלשהי בחלון. גם אם התקלה נראית קלה, עדיין חשוב מאוד לפתור אותה, בעזרת איש מקצוע שזו המומחיות שלו, באופן מידי – כפי שכל מי שחי בישראל יודע, אף פעם אי אפשר לדעת מתי יתפרץ כאן עוד סבב של אלימות, ולכן המדד חייב להיות תקין מכל הבחינות בכל נקודת זמן.

בפרט חשוב להזמין מומחה לתיקון חלונות ממד אם אי אפשר לנעול את החלון באופן הרמטי, או כשיש פגם כלשהו במנגנון הנעילה – מפני שאם החלון לא סגור לגמרי, הממד לא באמת מגן על בני הבית.

גם כשאי אפשר לפתוח את חלון הממד רצוי לתקן אותו מיד – מפני שכאמור החדר משמש לעוד מטרות, ומן הסתם כשאין מצב חירום כדאי לאוורר את החלל.

תיקון חלון ממד בהתאם לתקנות פיקוד העורף

כל פעולה במרחב המוגן הדירתי, כולל תיקון חלון ממד, חייבת להתבצע בהתאם לתקנות של פיקוד העורף. בהקשר זה כדאי לזכור שהחלון אמור להיות עמיד גם ביחס לרסיסים של טילים, גם ביחס להדף שמייצר טיל (הדף רב עוצמה) וגם ביחס לגזים (מפני שאי אפשר לדעת אם לא תהיה גם מתקפה כימית על ישראל).

בהתאם כל תיקון חלון ממד חייב לשמור על כל האיכויות הנ"ל. אנשי מקצוע בתחום החלונות שלא טיפלו בחלונות של ממד עלולים לגרום נזק, ולכן רצוי להזמין אך ורק מומחה עם ניסיון ספציפי.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0