Skip to content

מתי כדאי לחפש קונה זהב משומש במזומן ובשביל מה?

מידע מקיף שיחסוך לכם כסף רב

אנו חברה פרטית המספקת שירות אזרחי עבור הר הביטוח ברישיון משרד האוצר

2. מנוע האיתור יסרוק אחר הביטוחים שלכם בכל חברות הביטוח בישראל

3. נציג אובייקטיבי יתקשר אליכם לצורך מסירת מידע ופירוט על הביטוחים שלכם

תשובה על קבלת קרן קורונה

4. נעזור לכם להוזיל את הביטוחים ולקבל תנאים טובים יותר מחברות הביטוח

כבר 117,861 ישראלים איתרו וחסכו כסף בביטוחים

* רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מצהירה על פער במחירי הביטוח של עד 56%

* אתם זכאים לבדיקת תיק יסודית ללא עלות ע"י מומחים!

🔒 האתר עושה שימוש באבטחת SSL

פער אפשרי במחיר הביטוח שאתם משלמים
% 0
סכום חיסכון כספי ממוצע בשנה
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול
% 0

מתי קונה זהב משומש במזומן יכול להיות רלוונטי עבורכם? איך הוא יכול להועיל לכם ואיך זה עובד? כל התשובות לכל השאלות החשובות – בהמשך!

מכירים את זה…?

מכירים את זה שיש לכם בבית פריטים מזהב שאף אחד לא משתמש בהם, אבל אף אחד גם לא יודע מה אפשר לעשות אתם, אז הם פשוט נשארים וצוברים אבק? אולי תופתעו לגלות, אבל זהו המצב ברוב הבתים בעולם! הרי מי מאתנו לא מחזיק תכשיטים ישנים שעברו מדור לדור ואף אחד לא עונד אותם או חפצי נוי שאנחנו מעדיפים להחביא או כל פריט אחר שאתם יכולים לחשוב עליו?

הפתרון

אז במקום להשאיר חפצים בעלי ערך כספי ללא שימוש, ניתן למכור אותם ולקבל תמורתם כסף שיוכל לשמש אתכם לרכישת כל דבר שתרצו. אבל בשביל שתוכלו באמת ליהנות מהערך הכספי, עליכם למצוא קונה זהב משומש במזומן ועל כך נסביר מיד.

מציאת קונה זהב משומש במזומן

כאמור, כדי למכור את הפריטים המוזהבים שלכם, עליכם למצוא קונה. על השלבים הבאים נפרט בהמשך. אם כן, כיום ישנם לא מעט אנשים שישמחו לרכוש מכם את הזהב המשומש שלכם והשאלה היא, איך בוחרים מתוכם? ובכן, הכי חשוב לבחור קונה זהב משומש במזומן מקצועי, שיידע להעריך נכונה את הפריטים שאתם מציעים למכירה. כמו כן, חשוב לבחור קונה זהב אמין, שיציע לכם תמורה הוגנת עבור אותם פריטים.

שלבי המכירה

לאחר בחירת הקונה יש לתאם עמו פגישה. במהלך אותה פגישה הוא יבצע הערכה של שווי הפריטים ויגיש לכם הצעת מחיר עבורם. לאחר שתגיעו להסכמה משותפת, תתבצע המכירה עצמה כשאתם תעבירו לידיו את הפריטים והוא ייתן לכם תמורתם כסף מזומן לפי הסכום שהסכמתם עליו מראש ומסמכים המתעדים את פרטי עסקת המכירה.

בדיקת השווי

אז איך בכלל מעריכים את השווי של פריטים מזהב? בתור התחלה, מתייחסים לשלושה פרמטרים: משקל הזהב, מידת הטוהר שלו וערך המנייה שלו בבורסה. כאשר כופלים את הפרמטרים הללו האחד בשני, מתקבלת הערכה גסה של שווי הפריטים. לאחר מכן יש להתייחס גם לעיצוב שלהם, לשילוב עם מתכות אחרות או אבנים שונות וכדומה. במידה ומדובר על פריטים עתיקים ומיוחדים כמו מטבעות זהב, יש להתייחס גם לייחודיות שלהם.

הערכה גסה עצמאית

חשוב לדעת, שבאפשרותכם לבצע הערכה גסה של שווי הפריטים שאתם מציעים למכירה באופן עצמאי ועוד לפני הפגישה עם קונה זהב משומש במזומן. את זאת תוכלו לעשות בעזרת מחשבון זהב אינטרנטי, אליו תזינו את משקל הזהב ומידת הטוהר שלו והוא יבצע את ההכפלה עם ערך מניית הזהב. כך תוכלו לקבל מושג כלשהו לגבי הצעת המחיר שאתם צפויים לקבל במהלך פגישת המכירה עוד לפני שאתם יוצאים מהבית.

תוכן עניינים

ביכולתך לחסוך עד 56% בביטוחים הבאים:

ביטוח חיים

ביטוח
חיים

ביטוח
דירה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח רכב

ביטוח
רכב

ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כ. עבודה

ביטוח סיעודי

ביטוח עסק

ביטוח
עסק

רגע לפני שאתם עוזבים...

אנחנו מתחייבים להוזלה של תיק הביטוח עד 56%!

זה לא הזמן לשלם מחירים מופקעים!

מיליארד ש"ח בכפל ביטוחי (TheMarker)
0
מקרים של כפל ביטוחי (גלובס)
0
מהציבור משלם ביטוח משכנתא כפול (ynet)
% 0